Vraag

Moeilijkheden met e-press HLN

  • 23 September 2021
  • 53 reacties
  • 844 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

53 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Frans162 Kan je de artikelen niet lezen als je op de rode balk ‘start hier met lezen’ klikt ? Hier bij ons is alles juist geactiveerd. 

Hier zelfde probleem met HLN e-press. Ik denk bij proximus is alles geactiveerd maar geen toegang tot op HLN , krijg steeds info om abonnement af te sluiten. 

 

Geen toegang tot e-press HLN  ondanks de goede instellingen in Proximus 

is het mogelijk om dit te controleren / op te lossen?

Reputatie 7
Badge +3

@BART.U 

ok, dank voor feedback en blij te vernemen dat het in orde is.

gr,

Tina

@tina.b 

Het probleem is ondertussen verholpen.

Bedankt voor de hulp.

Groeten,

Bart

Reputatie 7
Badge +3

@BART.U 

zie je onder MyProximus al je producten ?

als ik je klantennummer opzoek onder myProximus krijg ik geen melding v jou…

Heb je op je aanrekeningen de activatiecode ? is je klantennr gelinkt aan je gsm nummer?

kan je deze link nog eens volgen ?

https://www.proximus.be/nl/id_cr_my_epress/particulieren/r-orphans/actualiteit-inbegrepen-in-de-packs.html

hou je ons op de hoogte ?

groeten

Tina

Reputatie 4
Badge +2

Dag Bart,

Bij mij werkt het nu perfect.

Die GID code kunnen ze in je account gegevens zetten.

 

Hier hetzelfde probleem:

Op ‘My e-Press’ staat HLN op Actief. 
Als ik alle stappen volg (connector MyProximus account, aanmelden bestaand HLN account) krijg ik steeds de melding: ‘Er ging iets mis. Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack.’ 
Ik belde reeds naar Proximus. Ik heb alle apps verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Cookies verwijderd. Volgens Proximus zou het moeten werken.
Ik belde ook naar HLN. Die vroegen om de GID code zoals anderen hier ook zeggen. Maar ik heb tot heden nog geen GID code kunnen bemachtigen. En of die helpt weet ik ook niet.

@HeidiE Wat kan ik doen?
alvast bedankt voor uw reactie.
Mvg

Reputatie 7
Badge +3

Fijn om te lezen en héél graag gedaan!

Reputatie 4
Badge +2

Het abonnement op HLN is nu in orde :grinning: .

Hartelijk dank aan het forum voor de hulp.

Met vriendelijke groeten, 

Johan

Reputatie 4
Badge +2

Bedankt, ik wacht af.

Prettig weekend!

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018 Hierbij het antwoord van de bevoegde dienst:

Er is door onze expert een ticket opgemaakt om dit verder te bekijken van onze kant IM11571086.

Op het eerste zicht zien we geen problemen en zijn de gegevens die de klant heeft correct.

We gaan dus even de uitkomst van het ticket moeten afwachten.

Groetjes,
Antonella
 

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018 Ik heb gevraagd aan de bevoegde dienst om het verder na te kijken. Zodra ik antwoord heb, laat ik je iets weten. Groetjes, Antonella

Reputatie 4
Badge +2

Antonella bedankt voor je interesse.

Ik heb beide nummers ( GID: *****/ E-press HLN: ******) aan HLN doorgegeven.

Volgens de klantendienst van HLN is  er geen link, de GID-code zou ongeldig zijn en het E-press HLN nummer zou te lang zijn.

Mijn hoop is op jullie gevestigd, misschien kunt u contact met HLN opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018 Ik heb nog een 2de code toegevoegd aan het veldje ticket in jouw Forum profiel. Deze kan je ook doorgeven aan HLN. Groetjes, Antonella

Reputatie 4
Badge +2

Beste,

Gisteren meten GID code aan HLN doorgegeven.

Nog niets gehoord.

Reputatie 4
Badge +2

Bedankt, ik ga deze code nu doorgeven aan HLN. 

Laat nog iets weten betreffende resultaat.

Als je op deze link klikt → → ForumProfiel 

zie je daar dan het volgende veld staan:

 

Reputatie 4
Badge +2

Heidi, ik zal het niet begrijpen, ik kijk :

Dat zal de fout zijn, ik vind “Ticket” en “globaal klantnummer” net zo min als “profiel”. Waar moet ik zoeken? Sorry, Hans

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018 vreemd, ik zie de toevoeging wel staan… ik vul de GID-code ook in bij het veld ‘Ticket’ en ‘Globaal klantnummer’, nu zou je het 3 keer moeten terugvinden op je klantprofiel, hier op het forum. Vergeet niet te refreshen, zodat de nieuwe aanvullingen ook bij jou verschijnen! Groetjes, Heidi

Reputatie 4
Badge +2

Heidi, in ‘mijn profiel” vind ik geen GAD-code

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018 je profiel hier op het forum bedoel ik ;)

Reputatie 4
Badge +2

Dag Heidi waar staat dat klantenprofiel, in my Proximus of ergens in de Forum gegevens?

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Hans_018 ik heb je GID-code ingevuld op je klantprofiel, onderaan in het veld opmerkingen. Laat je weten of het zo wel lukt? Groetjes, Heidi

Reputatie 4
Badge +2

OK ik wacht af, bedankt voor de interesse!