Vraag

Moeilijkheden met e-press HLN

  • 23 September 2021
  • 53 reacties
  • 841 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Mijn e-press staat geactiveerd voor HLN.

Ik probeer al een week in te loggen, lukt niet als ik op de link klik krijg ik bijgaand scherm 

Als ik inlog op HLN, of de App gebruik krijg ik steeds de abonnementsprijzen, dus geen verbinding via mijn Proximus account.

Heb talloze keren met Proximus en HLN gebeld, ze vinden de fout niet . HLN raadde mij aan aan proximus de GID-code te vragen, dan kan HLN mij verbinden. Bij Proximus weten ze niet (?) wat de GID-code is.Kan iemand mij helpen?


This topic has been closed for comments

53 reacties

Ter info; ook hier een vraag om de GID code → HLN vraagt de GID code voor epress | Proximus Forum

Reputatie 4
Badge +2

Kom niks verder. Bij HLN staat geen klantennummer gelinkt.

Ik krijg steeds het scherm “Er ging iets mis”.

 Hebben jullie een GID-code voor me dan kan ik het nog eens via HLN proberen.

Zou het een oplossing zijn met mijn notebook naar de Belgacom winkel te gaan?

Gewoon afwachten tot een Proximus forummedewerker hier de draad opneemt om je verder te helpen en ondertussen best (indien nog niet gebeurd), zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.

Reputatie 4
Badge +2

OK ik wacht af, bedankt voor de interesse!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Hans_018 ik heb je GID-code ingevuld op je klantprofiel, onderaan in het veld opmerkingen. Laat je weten of het zo wel lukt? Groetjes, Heidi

Reputatie 4
Badge +2

Dag Heidi waar staat dat klantenprofiel, in my Proximus of ergens in de Forum gegevens?

 

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018 je profiel hier op het forum bedoel ik ;)

Reputatie 4
Badge +2

Heidi, in ‘mijn profiel” vind ik geen GAD-code

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018 vreemd, ik zie de toevoeging wel staan… ik vul de GID-code ook in bij het veld ‘Ticket’ en ‘Globaal klantnummer’, nu zou je het 3 keer moeten terugvinden op je klantprofiel, hier op het forum. Vergeet niet te refreshen, zodat de nieuwe aanvullingen ook bij jou verschijnen! Groetjes, Heidi

Reputatie 4
Badge +2

Heidi, ik zal het niet begrijpen, ik kijk :

Dat zal de fout zijn, ik vind “Ticket” en “globaal klantnummer” net zo min als “profiel”. Waar moet ik zoeken? Sorry, Hans

Als je op deze link klikt → → ForumProfiel 

zie je daar dan het volgende veld staan:

 

Reputatie 4
Badge +2

Bedankt, ik ga deze code nu doorgeven aan HLN. 

Laat nog iets weten betreffende resultaat.

Reputatie 4
Badge +2

Beste,

Gisteren meten GID code aan HLN doorgegeven.

Nog niets gehoord.

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018 Ik heb nog een 2de code toegevoegd aan het veldje ticket in jouw Forum profiel. Deze kan je ook doorgeven aan HLN. Groetjes, Antonella

Reputatie 4
Badge +2

Antonella bedankt voor je interesse.

Ik heb beide nummers ( GID: *****/ E-press HLN: ******) aan HLN doorgegeven.

Volgens de klantendienst van HLN is  er geen link, de GID-code zou ongeldig zijn en het E-press HLN nummer zou te lang zijn.

Mijn hoop is op jullie gevestigd, misschien kunt u contact met HLN opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018 Ik heb gevraagd aan de bevoegde dienst om het verder na te kijken. Zodra ik antwoord heb, laat ik je iets weten. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018 Hierbij het antwoord van de bevoegde dienst:

Er is door onze expert een ticket opgemaakt om dit verder te bekijken van onze kant IM11571086.

Op het eerste zicht zien we geen problemen en zijn de gegevens die de klant heeft correct.

We gaan dus even de uitkomst van het ticket moeten afwachten.

Groetjes,
Antonella
 

Reputatie 4
Badge +2

Bedankt, ik wacht af.

Prettig weekend!

Reputatie 4
Badge +2

Het abonnement op HLN is nu in orde :grinning: .

Hartelijk dank aan het forum voor de hulp.

Met vriendelijke groeten, 

Johan

Reputatie 7
Badge +3

Fijn om te lezen en héél graag gedaan!

Hier hetzelfde probleem:

Op ‘My e-Press’ staat HLN op Actief. 
Als ik alle stappen volg (connector MyProximus account, aanmelden bestaand HLN account) krijg ik steeds de melding: ‘Er ging iets mis. Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack.’ 
Ik belde reeds naar Proximus. Ik heb alle apps verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Cookies verwijderd. Volgens Proximus zou het moeten werken.
Ik belde ook naar HLN. Die vroegen om de GID code zoals anderen hier ook zeggen. Maar ik heb tot heden nog geen GID code kunnen bemachtigen. En of die helpt weet ik ook niet.

@HeidiE Wat kan ik doen?
alvast bedankt voor uw reactie.
Mvg

Reputatie 4
Badge +2

Dag Bart,

Bij mij werkt het nu perfect.

Die GID code kunnen ze in je account gegevens zetten.

 

Reputatie 7
Badge +3

@BART.U 

zie je onder MyProximus al je producten ?

als ik je klantennummer opzoek onder myProximus krijg ik geen melding v jou…

Heb je op je aanrekeningen de activatiecode ? is je klantennr gelinkt aan je gsm nummer?

kan je deze link nog eens volgen ?

https://www.proximus.be/nl/id_cr_my_epress/particulieren/r-orphans/actualiteit-inbegrepen-in-de-packs.html

hou je ons op de hoogte ?

groeten

Tina

@tina.b 

Het probleem is ondertussen verholpen.

Bedankt voor de hulp.

Groeten,

Bart

Reputatie 7
Badge +3

@BART.U 

ok, dank voor feedback en blij te vernemen dat het in orde is.

gr,

Tina