Vraag

Moeilijkheden met e-press HLN

  • 23 September 2021
  • 53 reacties
  • 841 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Mijn e-press staat geactiveerd voor HLN.

Ik probeer al een week in te loggen, lukt niet als ik op de link klik krijg ik bijgaand scherm 

Als ik inlog op HLN, of de App gebruik krijg ik steeds de abonnementsprijzen, dus geen verbinding via mijn Proximus account.

Heb talloze keren met Proximus en HLN gebeld, ze vinden de fout niet . HLN raadde mij aan aan proximus de GID-code te vragen, dan kan HLN mij verbinden. Bij Proximus weten ze niet (?) wat de GID-code is.Kan iemand mij helpen?


This topic has been closed for comments

53 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Het abonnement op HLN is nu in orde :grinning: .

Hartelijk dank aan het forum voor de hulp.

Met vriendelijke groeten, 

Johan

Reputatie 4
Badge +2

Bedankt, ik ga deze code nu doorgeven aan HLN. 

Laat nog iets weten betreffende resultaat.

Reputatie 7
Badge +4

@SV1 HLN heeft een aanpassing gedaan op je profiel waardoor het terug zou moeten werken. Je moet aanloggen met je mailadres waarin je je naam gebruikt. 

@Frans162 Bij HLN staat ook alles ok voor je. Kan je toch nog eens testen of het nu werkt ? 

HLN of Le Soir digitaal lezen | Proximus

@Niels_025 Ook voor u staat alles goed bij ons. Ik contacteer HLN voor je. 

Reputatie 1

@SV1 Gebruik je het juiste mailadres om in te loggen ? Je moet dat van skynet gebruiken met je eigen naam en niet hetgene dat je gebruikt hebt om je profiel hier op het forum aan te maken.

Volg je de procedure die hier is uitgelegd ? 

Heb net nog eens ingelogd en het werkt eindelijk. 😁

Het duurde blijkbaar eventjes vooraleer het actief stond bij HLN. 

Bedankt voor de hulp. 👍

Reputatie 7
Badge +4

@SV1 Graag gedaan. Ben blij te horen dat het eindelijk in orde is 😀.

Veel plezier ermee.

Reputatie 7
Badge +4

@Lucca26 Mijn excuses voor het late antwoord? Is dit ondertussen in orde ?

Bij ons staat uw profiel goed. Als het nog niet in orde is, zal ik het doorgeven aan HLN. 

@Hollidaydriver Ook voor u is bij ons alles in orde voor uw beide abonnementen. Ik heb een mail gestuurd naar HLN om dit verder voor je te laten nakijken. 

Reputatie 7
Badge +4

@Hollidaydriver Ik heb nog wat extra gegevens doorgegeven aan HLN zodat zij voor u een nieuw profiel kunnen aanmaken. Ik hou u verder op de hoogte. 

Hallo,

Alvast bedankt voor de hulp. Ondertussen werkt alles hier terug en kunnen we HLN+ lezen.

Merciekes, groetjes

Hollidaydriver

Reputatie 7
Badge +3

Fijn om te lezen en héél graag gedaan!

Reputatie 4
Badge +2

Kom niks verder. Bij HLN staat geen klantennummer gelinkt.

Ik krijg steeds het scherm “Er ging iets mis”.

 Hebben jullie een GID-code voor me dan kan ik het nog eens via HLN proberen.

Zou het een oplossing zijn met mijn notebook naar de Belgacom winkel te gaan?

Als je op deze link klikt → → ForumProfiel 

zie je daar dan het volgende veld staan:

 

Hallo

 

Raar maar waar : H e t.  i s.  g e l u k t. ! ! 

 

Bedankt dus ! Blij dat ik dat eindelijk kan zeggen… 

Reputatie 7
Badge +4

@Frans162 @SV1 Bij ons staat alles juist geactiveerd. Ik heb dit doorgegeven naar HLN voor verder nazicht. 

Reputatie 4
Badge +2

Bedankt, ik wacht af.

Prettig weekend!

@tina.b 

Het probleem is ondertussen verholpen.

Bedankt voor de hulp.

Groeten,

Bart

Reputatie 7
Badge +4

@Hollidaydriver We hebben ondertussen inderdaad het nieuws gekregen van HLN dat ze alles in orde gemaakt hebben. Veel leesplezier. 

Reputatie 7
Badge +4

@Lucca26 Ook voor u zou het moeten werken. Het is niet gekoppeld aan het adres waarmee je je profiel op dit forum hebt aangemaakt. Ik heb het mailadres dat je moet gebruiken in je profiel gezet. Kan je daar eens mee testen ? 

Reputatie 1

@SV1 HLN heeft een aanpassing gedaan op je profiel waardoor het terug zou moeten werken. Je moet inloggen met je mailadres waarin je je naam gebruikt. 

@Frans162 Bij HLN staat ook alles ok voor je. Kan je toch nog eens testen of het nu werkt ? 

HLN of Le Soir digitaal lezen | Proximus

@Niels_025 Ook voor u staat alles goed bij ons. Ik contacteer HLN voor je. 

Nog steeds niets. Er is geen abonnement gekoppeld aan m'n account. 

 

Reputatie 7
Badge +4

@SV1 Gebruik je het juiste mailadres om in te loggen ? Je moet dat van skynet gebruiken met je eigen naam en niet hetgene dat je gebruikt hebt om je profiel hier op het forum aan te maken.

Volg je de procedure die hier is uitgelegd ? 

Hallo,

zelfde probleem hier. Al n maand ah proberen HLN+ proberen te lezen maar het lukt blijkbaar niet.

Had vroeger een abonnement bij het HLN (papier en digitaal), dus een abonnee nr.

Bezoek gebracht aan proximus Dendermonde, alle klantendiensten verschillende malen gebeld en ge mailed maar tot op heden geen positief resultaat.

GID code gevraagd, doch waarschijnlijk niet de juiste want het lukt niet.

Het  HLN stuurt telkens een standaard mail terug om via de proximus account in te loggen, wat niet werkt. Alles is aangevinkt en actief. Maar werkt niet.

Hopelijk langs deze weg enige hulp/verbetering.

groetjes,

Hollidaydriver

 

Hallo

Beter late reactie dan geen reactie…

Helaas is er ondertussen nog altijd geen oplossing voor het probleem.… 

Jullie stellen ons geduld en ons uithoudingsvermogen wel lekker op de proef… Jammer dat er geen wedstrijden voor klantendiensten gehouden worden… Daar zou ík jullie ranking met evenveel belangstelling bekijken als die waarmee ik nu op jullie antwoord wacht… 

Maar kom : hoop doet leven ! 

Reputatie 7
Badge +4

@Lucca26 Ik heb dit ook doorgegeven naar HLN voor nazicht. 

Reputatie 1

Ook bij mij hetzelfde probleem. Accounts zijn gelinkt, maar +artikels zijn niet te lezen. 

@Frans162 Kan je de artikelen niet lezen als je op de rode balk ‘start hier met lezen’ klikt ? Hier bij ons is alles juist geactiveerd. 

 

Neen, ik kan helemaal niets lezen , krijg alleen het voorstel te zien om een abonnement te nemen met de prijzen ………. 

Ter info; ook hier een vraag om de GID code → HLN vraagt de GID code voor epress | Proximus Forum