Vraag

Geen toegag tot webmail wegens migratie

  • 2 March 2022
  • 8 reacties
  • 859 Bekeken

Beste, 

bij het inloggen met mijn @skynet email adres in de webmail krijg ik steeds deze foutmelding “Your mailbox is being migrated to the new Webmail. You cannot log in for the moment. Please try again later.”

Dit al enkele dagen. Kan dit opgelost worden aub?

 

mvg

 


This topic has been closed for comments

8 reacties

Ter info zie ook → UPDATE 01/03 : Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan! | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +3

@mvdp 

Heb je de cookies op je internet browser al eens verwijderd?

 

 

Groeten

Geert

Ik wacht al 7 dagen op toegang op mijn proximus mail ben juist nieuwe klant heb vandaag eindelijk het juiste inlog wachtwoord gekregen maar graak er niet op omdat het bezig is met migratie naar webmail dit ging een uurtje duren maar na vele uren later nog altijd hetzelfde …… migratie webmail … asap fix it 

 

Wel content van het internet vanaf dag 1 hebben we 920 download en 200 upload geweldig dit fiber ding lol 

Reputatie 7
Badge +3

@Mason 

normaal zou dit binnen de 48 uur opgelost moeten zijn. 

D.w.z. morgen ten laatste dus.

 

 

Geert

Ja eindelijk gelukt lol top

Geraak niet meer op mijn mail. Er wordt me steeds gevraagd om mijn paswoord maar dit wordt niet herkend.  Zelfde probleem al eens gehad enkele maanden geleden blijkbaar wegens migratie van de server. Nu weer opnieuw . Blijven jullie migreren,????

Reputatie 7
Badge +3

@Ed944t 

Lukt het om met het wachtwoord nog in te loggen op de webmail? 

Webmail | Proximus

 

Groeten

Geert

Sinds gisteren voormiddag lukt het. Wachtwoord werd herkend en alles is terug normaal.

Ed