Het is al maanden dat ik een internal server error krijg als ik de geadvanceerde instelling probeer te openen via myProximus of de app.
Ik heb al meerdere keren gebeld met support maar buiten “herstart de modem” heb ik niets nuttig gehoord.
Andere componenten op de site en de app werken ook niet, meestal met berichten als “tijdelijke storing” en “we werken er aan”. Zal wel zijn.
Het is ongeloofelijk hoe slecht de support en afhandeling is.
In de hoop dat er een competent persoon van proximus dit ziet, hier is de trace id en root cause:
Trace ID: 8d4c31b42e8b4d25J
Root causes:
s { "exceptionType": "ResourceNotFoundException", "code": "404 NOT_FOUND", "service": "network-quality", "message": "Customer service characteristics not found", "uuid": "e17e05dd-0573-486f-b6fc-1e0c2ee21dfe" }, { "uuid": "e17e05dd-0573-486f-b6fc-1e0c2ee21dfe", "service": "network-quality", "requestPath": "/network-quality/customers/28432579/circuits/102559610570/devices/modem", "message": "Customer service characteristics not found", "code": "404 NOT_FOUND", "exceptionType": "ResourceNotFoundException", "traceId": "8d4c31b42e8b4d25", "parentSpanId": "26312b82ef0c0323" }]
Met zo’n deftige error handling zou je toch verwachten dat iemand dit al zou oppikken?
Heeft iemand anders dit al meegemaakt en een oplossing gevonden?