Wanneer is het mogelijk om de eSIM te activeren via de Myproximus app/website ?
Groeten
Wanneer is het mogelijk om de eSIM te activeren via de Myproximus app/website ?
Groeten
Momenteel is de QR code niet zichtbaar in de metroline in MyProximus.
De klant kan zijn QR code wel terugvinden in MyProximus – producten – klikken op het betrokken nummer – SIM-kaart en PUK code.
De activatiebrief die de klant ontvangt, zal zo snel mogelijk aangepast worden. We houden jullie op de hoogte van zodra dit zichtbaar is in de metroline.
Groetjes,
Antonella
Dus het is een kwestie van tijd eer dit beschikbaar zal komen en we zelf een QR code kunnen aanmaken/vernieuwen in de MyProximus app ?
Groeten
Zou de Esim activatie dit jaar nog mogelijk zijn voor bestaande klanten via de MyProximus app?
Groeten
Amai dit is wel zeer snel ,sneller dan wat ik had verwacht !
Dus dan is het mogelijk als bestaande klant je Esim code aan te vragen en zichtbaar te hebben via de MyProximus app/website , zonder je naar de winkel moet gaan? (hoe gaat dat dan werken? )
Stel ik heb Esim actief staan op mijn smartphone maar ik moet mijn smartphone resetten naar fabriek instellingen , hoe kan ik dan terug mijn Esim actief maken ?
En is het ook mogelijk om bv: een nieuwe Esim code aan te vragen dan via de MyProximus app / website?
Ik vraag dit omdat vroeger toen ik nog klant was bij Orange, dit al mogelijk was via hun app en je ook altijd een nieuwe Esim code kon aanvragen via de app van hun , echter groot nadeel was bij hun ook dat je eerste keer altijd moet verbinden via mobiel internet om de app je te laten herkennen & je kon de Esim code niet zien via de website , gelukkig is dit bij de MyProximus app niet zo, en kan je makkelijk zelf inloggen via je email en wachtwoord.
En hoe zal dit profiel dan op je smartphone geïnstalleerd worden als je enkel werkt via de MyProximus app zelf? Heb je deze code dan ook altijd zichtbaar in het MyProximus onderdeel op de website?
ps
Groeten
Bedankt voor de hulp tot nu toe
Groeten
PS: misschien vind je dit interessant: Doe mee aan de Pickx beta op Android en iOS | Proximus Forum
Geachte
ik heb vandaag een eSIM aangevraagd, ik krijg een mail met de nodige informatie: Sim/puk/gsm nummer
maar als ik dit wil activeren, lukt het niet. Want ik vind geen QR code noch mijn sms
help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.