Vraag

enjoy! wedstrijd gewonnen???

  • 5 January 2022
  • 25 reacties
  • 1561 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb een mail ontvangen  van Enjoy!@proximus.com dat ik de Origami wedstrijd gewonnen heb. 

Spam of niet???? 

 


25 reacties

het mail adres van proximus enjoy is wel = enjoy@proximus.com 

zie → 

Je hebt een barbecuepakket gewonnen! - email gekregen | Proximus Forum

Reputatie 1

Het uitroepteken staat er in mijn mail niet tussen. 

Fout getypt in mijn eerste bericht. 

 

dan is het OK :relaxed:

Reputatie 1

Halloo, ik heb ook deze mail ontvangen en stel me diezelfde vraag. 

Ik volg even mee 🙈

 

Mvg Jessii

Als je nog een officiële bevestiging wilt van een proximus forummedewerker dat het geen phishing mail is dan best afwachten tot hier iemand van hen de draad opneemt .

Nog een bijkomende tip op de site www.safeonweb.be kun je vlug zien wat er actueel van phishing verstuurd wordt/werd → Actueel | Safeonweb en deze van enjoy@proximus.com  staat er nog niet bij  :relaxed:

Reputatie 1

Ik had deze voormiddag toch mijn adres al doorgestuurd na telefonisch contact met proximus dat het mailadres inderdaad klopt. 

Maar bevestiging van winst konden ze me niet geven. Klantendienst proximus en info Enjoy! loopt precies niet zo goed. 

ik heb net de bevestiging via mail gekregen dat ze mijn adres goed ontvangen hebben en dat mijn cadeau binnen de 4 weken in mijn bezit zou zijn :-) :-)

Reputatie 1

Halloo, 

Ook ik heb na het doorsturen van mijn adres daarnet de bevestiging gekregen dat ik het cadeau binnen de 4 weken zou ontvangen 😊

De klantendienst van proximus kon me de bevestiging ook niet geven, maar zeiden wel dat het zeker kan kloppen. 

Dus nu afwachten of we het ook echt gaan krijgen 😊

Mvg Jessii

Krijg je dan niet meer info als je ze contacteert via een mail naar enjoy@proximus.com ?

Reputatie 1

Dat is de info dat we via enjoy@proximus.be gekregen hebben.

 

🤞🤞🤞

Reputatie 1

Halloo, 

Ook ik heb na het doorsturen van mijn adres daarnet de bevestiging gekregen dat ik het cadeau binnen de 4 weken zou ontvangen 😊

De klantendienst van proximus kon me de bevestiging ook niet geven, maar zeiden wel dat het zeker kan kloppen. 

Dus nu afwachten of we het ook echt gaan krijgen 😊

Mvg Jessii

We zullen samen duimen dat het inderdaad goed komt.

Een leuk begin van het nieuwe jaar. 

Grtz Tinne 

Reputatie 7
Badge +3

@Tientje1981 De afdeling Enjoy! staat volledig apart dus de medewerkers van de klantendienst en wij kunnen de winnaars helaas niet nakijken, maar het e-mailadres enjoy@proximus.com klopt effectief wel. Veel plezier en beste wensen! Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Halloo, wou eens informeren of je ondertussen je smartphone al ontvangen hebt? 

Hier nog steeds niks ontvangen. 

 

Grtn Jessica

Reputatie 7
Badge +3

@Jessii 

heb je bericht gestuurd naar enjoy@proximus.com ?

groeten

tina

Reputatie 1

@tina.b 

 Halloo, 

Ik heb een mail gestuurd en daarin stond dat het 4weken kan duren, vandaar ik de vraag een stelde hier of ze de smartphone al ontvangen hadden. 😊

Grtn 

Reputatie 7
Badge +3

@Jessii 

misschien kan je via dat mailadres feedback vragen of je prijs onderweg is?

groeten

tina

Reputatie 1

@Jessii

 

Op 21/01 had ik een mail gestuurd met de vraag waarom de prijs niet in de App staat en wanneer er geleverd zou worden.

 

Dit was het antwoord

“Beste klant

 De prijs zal niet in de app komen te staan.

We hopen dat de levering zal plaatsvinden in de loop van volgende week, anders is het voor de week erna.

 Vriendelijke groeten

Het Proximus-team”

 

Ondertussen anderhalve week verder dus net nog even reminder gestuurd met de vraag of we een Track and Trace van het pakket krijgen als het onderweg is. 

 

Ik vind het wel jammer dat je een prijs wint en dan nog zoveel weken moet wachten voor hij verstuurd wordt.
Wij moeten binnen de 2 dagen antwoorden met het adres waarnaar hij verstuurd moet worden en dan duurt het zolang voor ze versturen. 

Ik ben benieuwd of we ooit iets gaan ontvangen. 

Reputatie 1

@Tientje1981 

 

Ik heb dinsdag een mail gestuurd, ee direct erna een antwoord dar de leveringen plaatsvinden deze week, vanaf woensdag(vandaag dus)

Mocht ik iets ontvangen zal ik het hier zeker vermelden. 

 

Groetjes Jessii

Reputatie 1

@Jessii 

 

ik hou je ook op de hoogte als ik iets ontvangen heb. 

 

Grtz

Tinne

Reputatie 1

Net onderstaande ontvangen dus leveringen vanaf donderdag ipv woensdag? 

 

 

Beste klant

De leveringen zijn deze week voorzien door Bpost, vanaf morgen.

Er is geen tracking link voorzien.

Vriendelijke groeten

Het Proximus-team

 

Dus je hebt er het raden naar of hij ooit gaat toekomen. 
Een beetje onbegrijpelijk voor toch een kostbare prijs. 

Reputatie 1

@Tientje1981 

 

Ik heb nog geen mail mogen ontvangen 😥 hopelijk komt deze dan nog.

En inderdaad, zo kostelijk en nog nier de minste moeite doen voor tracking.. 🤦‍♀️

Begrijpen wie begrijpen kan zeker 

Reputatie 1

 

@Jessii 

Bovenstaande was het antwoord op mijn vraag naar track and trace die ik daarnet gestuurd had. 

Ze antwoorden wel snel.

Maar ja tegen jou zeggen ze dinsdag dat ze woensdag vetrekken en tegen mij zeggen ze vandaag (woensdag) dat ze morgen vetrekken. 

 

Ik begin me echt af te vragen of we onze prijs wel gaan krijgen. 
 

Effe afwachten nog vrees ik. 
 

Reputatie 1

Aja, dacht dat deze zo van hen gekregen had 😅

Ja ik stel me die vraag ook.

Ze hebben mij gegarandeerd dat het allemaal echt is, maar wil dit eerst wel eens zien.

Reputatie 1

@Jessii 

 

Ik heb via Bpost app melding dat mijn pakje morgen geleverd gaat worden. 

Ik heb een Bpost account en dat koppelt automatisch pakjes op mijn naam en adres in de app

Dus het komt goed hier normaal gezien

 

Grtz

Tinne

Reputatie 1

@Tientje1981 

halloo,

Ook ik heb deze ochtend een melding via Bpost app gekregen dat morgen het pakketje zou toekomen 😊

Veel plezier alvast met je nieuwe aanwinst 😁

Reputatie 1

Zojuist geleverd 🤗🤗

Reageer