Beantwoord

Je hebt een barbecuepakket gewonnen! - email gekregen

  • 5 August 2021
  • 6 reacties
  • 630 Bekeken

Reputatie 2

Beste Proximus medewerkers, 

ik richt me tot jullie omdat jullie allicht de enige zijn die mij een antwoord gaan kunnen bezorgen :wink:.

 MIjn man (zijn naam en ons klantnummer staat vermeld in mijn profiel) kreeg vanochtend een e-mail van enjoy@proximus.com waaruit blijkt dat hij een barbecuepakket zou gewonnen hebben.

We hebben wel degelijk aan deze wedstrijd deelgenomen - we zouden anders de vraag niet stellen - maar zijn met alle phishing pogingen van tegenwoordig echt wel wantrouwig bij dergelijke mails.

We willen hierbij dan ook even polsen bij jullie of dit wel correct is.

 

Dit is de mail: 

“Beste klant,  

Proficiat! Je bent één van de gelukkige winnaars van onze Enjoy!-wedstrijd.   
  
Je hebt bewezen een echte barbecuekoning(in) te zijn, en daarom win je een barbecuepakket voor 4 personen, aan huis bezorgd op zaterdag 28/8 tussen 10u en 18u (de ingrediënten kunnen 2 dagen koel bewaard worden). 
Het pakket bestaat uit: 

·1 aperitiefschaal van de chef  

·BBQ-schotel voor 4 personen (3 vleessoorten en 1 vis)  

·assortiment van 2 soorten pasta’s  

·2 salades met seizoensgroenten  

·2 softdrinks & 1 fles roséwijn 

·1 lokaal gebakken brood  

·4x tiramisu met speculoos  

·1 Proximus-schort 

Gelieve ons zondag 8 augustus om 10u je naam en adres te bevestigen door deze
e-mail te beantwoorden. Krijgen we je bevestiging niet tijdig, dan gaat je prijs onherroepelijk naar een andere deelnemer. 

HIER STAAT NAAM EN ADRES VAN MIJN MAN

Heel veel plezier ermee en tot snel bij Enjoy! voor nieuwe deals en wedstrijden!  

Met culinaire groeten,  
Het Proximus-team “

 

Mijn man zijn naam en ons adres zijn correct in deze mail; enkel in de zin ‘Gelieve ons zondag 8 augustus om 10u je naam en adres te bevestigen’ ontbreekt het woordje ‘voor’ en wantrouwig als we zijn denken we dan dat deze mail niet correct is - het kan natuurlijk een tikfoutje zijn….

We moeten ons naam en adres bevestigen, terwijl je enkel als klant aangemeld via My Proximus kan deelnemen aan de wedstrijden; klantgegevens zijn dat toch gekend, waarom nog bevestiging nodig? Een 2de reden waarom we nogal wantrouwig zijn. 

Men kan ook te wantrouwig zijn, maar gezien de vele phishing pogingen die momenteel gebeuren...

Het is in ieder geval een schitterende prijs en voor een keer we iets winnen zouden we deze niet graag aan onze neus zien voorbij gaan.

Kunnen jullie ons soms bevestigen of we dit wel degelijk gewonnen hebben zodat we voor 8 augustus een bevestiging op deze mail kunnen sturen? 

 

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door HeidiE 5 August 2021, 13:54

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1

@Sandra_065. Proficiat. Doe vaak mee maar nog nooit iets gewonnen. Geniet van de gewonnen prijs. Antoon 😷👍

enjoy@proximus.com is wel een mailadres van Proximus daarop hebben er nog mails ontvangen die gewonnen hebben.

het zou ook beter zijn moest het mail adres waarop je verwittigd zult worden beter op de site zou staan onder deze rubriek:

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Sandra_065 zoals @Martin al zegt is het mailadres enjoy@proximus.com effectief van ons en ik denk dat het inderdaad gewoon een schrijffout betreft. Ik heb hen de vraag gesteld, nu maar duimen dat ik op tijd antwoord krijg zodat jullie voor de gestelde termijn kunnen antwoorden. Een dubbelcheck van jullie gegevens zal voor de zekerheid zijn, zodat we niet met dat pakket aan de verkeerde deur staan… Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Sandra_065  En zo snel gaat dat soms: ‘Dit klopt zeker en vast! Klant mag bevestigen en dan krijgen ze hun prijs op 28 augustus 😉

Reputatie 2

Iedereen bedankt voor de reacties! 

@HeidiE : Dank je wel voor het navragen, voor je snelle reactie en voor het mooie cadeau! Gewoonweg super!

Nu kunnen we met een gerust hart onze prijs bevestigen en vooral er van genieten :grinning:  

Aan al diegene die nog nooit iets gewonnen hebben: blijven proberen, dat hebben wij ook gedaan! 

Reputatie 7
Badge +3

@Sandra_065 Da’s heel graag gedaan, ik duim voor een súperzonnige zaterdag!! :sun_with_face:

Reageer