Vraag

email proximus

  • 17 November 2021
  • 15 reacties
  • 192 Bekeken

Reputatie 1

kan mijn berichten via skynet.be niet opvragen via modzilla en ook niet vie webmail van proximus.

Zegt webmail adres of paswoord onbekend. Reeds mijn paswoord gewijzigd, maar het antwoord blijft hetzelfde.


15 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Net hetzelfde hier als  mij  er zijn er nog heeft Martin gemeld op mijn gelijkaardige post.

Hier ook hetzelfde! De klantendienst lijkt niet bereikbaar. En de chatfunctie op MyProximus lijkt ook niet te werken. Heel vervelend want ik kan mijn nieuwe cliënten niet bereiken: alle gegevens staan nog in de mails.

Hopelijk geeft Proximus snel een verklaring en een inschatting van wanneer het probleem opgelost gaat zijn!

 

FYI: morgen pas komt er hier een Proximus forummedewerker terug langs.

idem hier… en ondertussen heeft mijn vrouw OUDE en NIEUWE  (op een paar minuten tijd) sms-coronatestcodes ontvangen van mijn dochter… niemand die van iets weet.. login via app op gsm en outlook werkt niet (meer). Webbrowser Proximus wel.

er zijn al enkelen die dit gemeld hebben bv ook hier → https://nl.forum.proximus.be/internet-10/kan-weer-niet-inloggen-nu-niet-met-mijn-client-mail-ook-54737

Reputatie 2
Badge

via Outlook ondervind ik geen problemen..

Het probleem is inderdaad voor iedereen verschillend ook via thunderbird en webmail heb ik geen problemen.

Tot een half uur geleden lukte alles hier nog perfekt. Maar ondertussen kan ik alleen nog via webmail inloggen op mijn mail.

 

Via een andere externe email client lukt het plots niet meer. Ik krijg de melding dat mijn usernaam en wachtwoord fout zijn. (Deze zijn wel gewoon correct)

 

Dit lijkt me -aan de berichten hier op dit forum te merken- toch een issue bij Proximus zelf dan. 

Hier lukt het - op dit moment toch - heel goed. Via Thunderbird en via webmail.

Daarstraks kon ik ook inloggen, enig “probleem”, authentificatie ging erg traag. Zelfs enkele minuten geleden nog.
En ik krijg toch frequent boodschappen (op webmail) over de migratie, probeer later opnieuw. Vreemd, want het inloggen gaat (niet altijd hoor) gewoon door.

 

ik heb er nog totaal nog geen last mee ondervonden, daaraan zie je maar weer dat het probleem bij iedereen verschillend kan zijn, maar dat zijn we ondertussen al gewoon hé :slight_smile:

Inderdaad, maar voor de één is het een zwaar probleem, beroepsmatig dikwijls, voor de ander een kleinigheid dat met wat geduld vanzelf goed komt.

Reputatie 7
Badge +5

@raoul_04 @Patrick48 @Paul_0170 @makila @Mutlie Er zijn algemene problemen met de mail, we zijn er vanop de hoogte en zijn er mee bezig.

Ik geraak niet meer op mijn mails. Hoe komt dat???

Reputatie 4
Badge +1

Net hetzelfde hier, het blijft maar rommelen met die Webmail en het raakt maar niet opgelost.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ter info: zie ook → Webmail op dit ogenblik onbereikbaar. Onze teams werken eraan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. | Proximus Forum

Reageer