Vraag

E-press HLN werkt niet meer

  • 15 June 2023
  • 74 reacties
  • 2159 Bekeken

Sinds kort kan ik de digitale krant HLN niet meer lezen in de HLN-app. De plus-artikels kon ik nooit lezen op de website. Mijn gratis abonnement staat nochtans actief in My Proximus. Na contact met klantenservice van HLN heb ik de GID-code opgevraagd bij Proximus (zie mijn profiel) maar sindsdien geen reactie meer van HLN op vraag om probleem op te lossen. Wie kan mij verder helpen?


74 reacties

Het valt me wel op dat er tegenwoordig (heel) veel klachten zijn over e-press (HLN) 🤔

Inderdaad dat probleem is al heel lang bezig en staat hier vol van dergelijke berichten.
Maar de ham vraag is of het probleem zich bij PX of HLN bevindt waar de koppeling met GID blijkbaar dikwijls de oorzaak is?

Wij hebben sinds het begin van ons abonnement (maand of 4) nog steeds geen toegang tot HLN+

Hier al voor gebeld, maar het probleem lag zogezegd bij HLN.

Ik lees nu dat er nog vele andere zijn met hetzelfde probleem en er een GID moet doorgegeven worden aan HLN of zo?? Op ons account staat HLN in elk geval als actief en onze accounts zijn ook gelinkt (zie foto)

 

Reputatie 7
Badge +4

@Katriene Bij ons staan je gegevens goed ingesteld. Ik heb een mail naar HLN gestuurd voor verder nazicht. 

Reputatie 7
Badge +4

@Katriene Bij HLN staat uw GID (een gemeenschappelijke code) gekoppeld aan een mailadres van een Kevin. Is dat u bekend ? Zoniet moeten we verder uitzoeken waar dit misgelopen is. 

@HadewychT  @GeertC 

Blijkbaar is mijn Proximus account reeds gekoppeld aan HLN. Echter, als ik een nieuw account met hetzelfde e-mailadres aanmaak zie ik geen mogelijkheid om de HLN+ artikels te lezen. Kunnen jullie dit even nakijken? Klantgegevens staan in het profiel.

 
Reputatie 7
Badge +4

@rejo Ik vind hier een account terug die aan het mailadres is gekoppeld dat je ook gebruikt voor je forumaccount. Is het met dat mailadres dat je probeert in te loggen ? 

@HadewychT  Dat klopt. Mijn account op HLN heb ik verwijderd. Wanneer ik een nieuwe had aangemaakt met datzelfde e-mailadres, lukte het nog niet.

Hier hetzelfde probleem. Alles zou gekoppeld zijn maar toch kunnen er geen HLN+ artikelen gelezen worden. Kan dit ook voor ons bekeken worden?

Alvast bedankt!

Jochem

Reputatie 7
Badge +4

@Jochem VDS @rejo Ik heb dit doorgestuurd naar HLN voor verder nazicht. 

Reputatie 7
Badge +4

@rejo Voor u zou dit ondertussen in orde moeten zijn. 

@Jochem VDS HLN vindt voor u geen gegevens terug. Heb je al een account aangemaakt 

@HadewychT  Het werkt! Bedankt om dit snel in orde te krijgen.

Reputatie 7
Badge +4

@rejo Graag gedaan! Dankjewel om ons op de hoogte te houden. Veel leesplezier !

Ik heb een account op HLN via mijn Gmail adres. Via de myproximis app heb ik de nodige stappen doorlopen. 

Reputatie 7
Badge +4

@Jochem VDS Ik heb je ook nog geantwoord op je privébericht. Als ik de gevraagde info daar heb, zal ik HLN opnieuw contacteren. 

Hln + artikels kan ik niet lezen

Proximus account ngtans inorde

Reputatie 5
Badge +2

@Tali  Heb je de + artikels al eens kunnen lezen in het verleden of heeft het nog niet gewerkt?

@Michael V heb deze nog nooit kunnen lezen

Reputatie 7
Badge +4

@Tali Ik zie dat je 2 MyProximus-accounts hebt. E-press is daaraan gekoppeld. Met welke login probeer je in te loggen ? Is dit hetzelfde mailadres als je login voor het forum ?

@HadewychT ik log in met het hotmail account

Reputatie 7
Badge +4

@Tali Ik heb dit doorgestuurd naar HLN voor verder nazicht. Bij ons staat alles in orde. 

hier net hetzelfde sinds een week geen HLN mails meer, we kunnen HLN wel online lezen maar dit is niet hetzelfde, kan hier iets aan gedaan worden.

Reputatie 7
Badge +4

@Wim777 Bedoel je dan dat je de HLN+artikelen wel nog kan lezen, maar geen mail meer krijgt met een overzicht van hun artikelen ? Vind je die mails ook niet terug bij spam-folder ?

Als ze daar ook niet te vinden zijn, kan je best HLN zelf contacteren hiervoor.

Als je de HLN+-artikelen niet meer kan lezen, mag je het hier zeker nog laten weten, dan doen we het nodige. 

Beste,

 

Online kan ik de artikels lezen, maar niks komt zoals voorheen in de mailbox ook niet bij spam .

bedankt voor je antwoord ik ga hln eens contakteren.

Reageer