Beantwoord

diensten gedeactiveerd

  • 16 January 2023
  • 8 reacties
  • 109 Bekeken

Beste, 

vandaag zijn mijn diensten gedeactiveerd. Ik had dit per abuis online aangevraagd omdat ik mijn abonnement wou wijzigen. Nochtans had ik deze week 2 keer telefonisch doorgegeven om deze aankoop te annuleren en de juiste wijziging door te voeren…helaas niet gedaan. Kan iemand mij helpen?

icon

Beste antwoord door tina.b 16 January 2023, 13:01

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Jurgen DW 

beste,

excuses, het verloopt langer dan verwacht;

Er loopt een dossier en de dossierbeheerder contacteert nu achterliggende diensten voor hulp/oplossing

Zij gaat je op de hoogte houden

Groeten

Tina

Beste,

 

ondertussen 3 dagen verder en de activatie van mijn diensten zijn nog steeds niet voldaan. Nochtans vandaag contact gehad met mijn dossierbeheerder, die zei dat dit terug in orde zou zijn. Ik zou hier ook een e-mail van gekregen hebben maar niet ontvangen. 
Wat kan ik verder doen?

 

mvg

Jurgen

Reputatie 7
Badge +3

@Jurgen DW Volgens mijn gegevens zou alles nu terug in dienst staan.Groetjes,Joel

Beste Joel, 

ik wacht al een hele week op mijn diensten. Gisteren is me wel opgevallen dat er 1 binnenbekabeling uit de LPT verwijderd is….

3 van de 4 bewoners op het appartement hebben jullie diensten en er zijn er maar 2 verbonden…..ik probeer al een hele week om een afspraak te maken met een installateur!

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Jurgen DW Ik geef je iemand door van de technische dienst om dit in orde te krijgen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Bedankt Joel

Hoe weet ik op welke lijn ik zit?….dit zijn de verbindingen van de overige 2 appartementen 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Jurgen DW

Administratief is alles hier blijkbaar ondertussen in orde

Ik heb je bericht doorgestuurd naar technische collega’s , zij melden dat er opnieuw verbinding is?

Probleem opgelost?

 

Groeten

Tina

Reageer