Skip to main content

Als ik op de My Proximus site naar Mijn facturen of Mijn verbruik ga, kom ik op een foutpagina “404 - Not found”.

Ik vermoed dat ik momenteel mijn internet quota heb overschreden, maar op deze manier is dat onmogelijk na te gaan.

 

Kan dit in orde gebracht worden dat My Proximus weer werkt?

Ik heb nog steeds een 404 en kan dus niet  mijn facturen bekijken of mijn verbruik zien. Daarnaast moet ik om inteloggen TLS 1.0/1.1 inschakelen om op dit forum te kunnen inloggen. Wellicht tijd om een certificaat te verversen.


@Roz Ik heb uw vraag/probleem doorgegeven aan de bevoegde dienst voor een oplossing.Dit onder dossier 46710700.Zij zullen ook zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel


@Joel M 

Ik heb nog steeds hetzelfde probleem, de 404. Op mijn facturen en gebruik. Nog niets gehoord van “de bevoegde dienst” …

https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-usage__


@Roz Er is wat achterstand in de behandeling van de dossiers, mijn excuses alvast. Je hebt inmiddels al geprobeerd cookies en surfgeschiedenis te verwijderen en via een andere browser? Geraak je er ook niet op via de app? Groetjes, Antonella


@thomasc. Is het ondertussen al in orde gekomen met het probleem rond MyProximus.Groetjes,Joel


Hier juist hetzelfde. Als ik zowel op ‘Mijn facturen’ als op ‘Mijn verbruik’ zie ik enkel de eror van 404. Pagina niet gevonden. 

 

Kan ik hiervoor ergens een ticket openen ? Aangezien ik mijn facturen echt wel nodig heb om in te brengen in bedrijf. 


@623123462 

goedemorgen,

ik heb je vraag doorgestuurd naar het betrokken team.

Hopelijk krijg je snel een positieve reactie/oplossing.

Vriendelijke groeten

Tina


@623123462

Antwoord ontvangen

er zijn achterliggend aanpassingen gedaan voor je account

“Vraag inderdaad aan de klant om eerst even de app te verwijderen wanneer wifi en mobiele data uitgeschakeld zijn.
Terug downloaden en dan even te testen.”

kan je testen aub en ons iets laten weten ?

groetjes

Tina


@623123462

Antwoord ontvangen

er zijn achterliggend aanpassingen gedaan voor je account

“Vraag inderdaad aan de klant om eerst even de app te verwijderen wanneer wifi en mobiele data uitgeschakeld zijn.
Terug downloaden en dan even te testen.”

kan je testen aub en ons iets laten weten ?

groetjes

Tina

Hi Tina, dankjewel voor de opvolging. Zojuist gecheckt op de website en het werkt zoals behoorlijk nu. 

groetjes. 

een tevreden klant


Beste, ik heb juist het zelfde probleem.

Kan u mij ook helpen?

Ik heb alle antwoorden op deze vraag gelezen en geprobeerd, maar lukt nog steeds niet.


@Tineke_1998 kan u uw klantgegevens(klantnummer, naam, adres, gsm-nummer en e-mailadres)aanvullen op uw profile.Dan kan ik het voor u nakijken.Groetjes,Joel


@Tineke_1998 kan u uw klantgegevens(klantnummer, naam, adres, gsm-nummer en e-mailadres)aanvullen op uw profile.Dan kan ik het voor u nakijken.Groetjes,Joel

Beste, ik heb mijn profiel aangevuld. 


@Tineke_1998 Ik heb uw vraag/probleem doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossier 47564058.Zij zullen het verder onderzoeken en zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel


@Tineke_1998 

Er zijn achterliggend enkele aanpassingen gebeurd. 

Kan je de app even verwijderen, opnieuw downloaden en testen ?

Laat je ons iets weten als t lukt ?

Dank je

Gr,

Tina


@Tineke_1998

Er zijn achterliggend enkele aanpassingen gebeurd. 

Kan je de app even verwijderen, opnieuw downloaden en testen ?

Laat je ons iets weten als t lukt ?

Dank je

Gr,

Tina

Het is in orde! Dankjewel! 


Hoi,

 

Ik heb ook hetzelfde probleem. Ik heb bovenstaande ‘oplossingen’ getest, maar deze doen niets.

 

Alvast bedankt!


@MathyL  Heb je ook de cache en de gegevens gewist? Groetjes Luc


gewoon om verwarring te vermijden: MathyL heeft voor het zelfde probleem wat door MathyL hierboven juist gepost werd ook hier in een nieuw topic gemeld → MyProximus 404 error | Proximus Forum


@Luc.M 

 

Heb ik inderdaad ook al geprobeerd, maar dit heeft niets uitgehaald.


@MathyL 

we zoeken de juiste persoon om dit na te kijken

groeten

Tina


al een aantal weken net hetzelfde aan de hand … Vermits ik twee klantenummers heb waarvan één werkt op Myproximus en het andere niet zal het niet aan de gebruikerszijde liggen maar wel aan de aanbiederszijde …

 


@Patrick Crealogy 

Beste

Gaat dit over het klantennummer ingegeven in je profiel ?

zo niet : kan je het “probleem”nummer invullen ? en laten weten als het aangepast is...

Dan laten we dit nakijken.

groeten,

Tina


@MathyL 

is het voor jou opgelost ?

er werden aanpassingen doorgevoerd

groeten

Tina


Hoi @tina.b 

 

Net even gechecked en nu werkt het zoals het hoort! Bedankt voor de hulp :)


Reageer