Vraag

MyProximus 404 error


Reputatie 1

Ik kan mijn vebruik en facturen niet checken via MyProximus op de browser. Dit lukt wel via de app, maar ik zou dit toch graag via m’n laptop ook willen kunnen bijhouden. Telkens als ik op iets klik in het dashboard krijg een lege pagina met een 404 melding.

 

404 - Not Found

 

Hopelijk kan dit zo snel mogelijk opgelost worden!

 

Alvast bedankt,

Mathy


10 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@MathyL Heb je dit probleem nog steeds? Heb je dit in alle browsers?

Ik heb exact hetzelfde probleem. + dat de my Proximus app onmiddellijk vastloopt bij openen. Oplossingen hierboven ook al meermaals getest. 

Reputatie 7
Badge +5

@Bregt Bottelbergs Problemen ivm de app kan je via de app zelf doorgeven. Je mag de app openen en dan met je gsm schudden, als je dit doet komt er een kadertje op je scherm waar je de problematiek kan doorgeven aan onze engineers. 
Sinds wanneer heb je dit probleem met de website?

Als ik via de my Proximus website op mijn account klik en dan naar administrator omgeving ga (via enterprise omgeving) dan kan ik wel alles zien. Waarschijnlijk omdat mijn gsm nummer van het bedrijf is. Maar via de app lukt dat dus niet. 

Reputatie 7
Badge +5

@Bregt Bottelbergs Je mag dit via de app doorgeven zoals ik je dat hierboven heb uitgelegd.

Dat probeer ik, maar de app loopt zo snel vast dat dat onmogelijk is. 

Reputatie 7
Badge +5

@Bregt Bottelbergs Dit zou normaal ten allen tijde moeten lukken.

Reputatie 1

Hoi @DaisyS 

 

Dit probleem heb ik nog steeds. Ik heb het al op m’n gsm (in browser) + op verschillende browsers (en in incognito modus) getest, maar het lukt nergens.

Reputatie 7
Badge +4

@MathyL Sorry dat we niet sneller geantwoord hebben. Heb je dit probleem nog steeds ? Kan je My Proximus wel gebruiken via de app ? 

Reputatie 1

Hoi @HadewychT 

 

Ik had ook een comment geplaatst bij een andere post waar iemand hetzelfde probleem had en daar heeft iemand me al kunnen helpen. Bij mij werkt alles inmiddels zoals het hoort

Reageer