Vraag

Wifi calling

  • 15 April 2023
  • 8 reacties
  • 509 Bekeken

Beste,

Wifi calling werkt niet (heeft nooit gewerkt) voor mijn 2 Proximus-nummer:

049635****

048311****  (zie forum profiel)

Telefoontje naar de helpdesk kon geen soelaas bieden. Ook ging ik pas naar de winkel, waar men mij bevestigde dat alle settings op mijn telefoon (One Plus 11) correct staan. Het probleem ligt ook niet aan de wifi thuis (waar mijn vriendin wel zonder problemen Vowifi kan gebruiken met haar Proximus-nummer).

Kan iemand mij helpen, zoals bv hier gebeurd is?

Alvast bedankt!

Yannis


8 reacties

Beter je gegevens niet openbaar zetten zoals nu je telefoon nummers.
Beter is je gegevens in je → ForumProfiel aan te vullen.
Daarvoor moet je ingelogd zijn. De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel Proximus medewerkers bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie (je telefoonnummers) vermelden..Wat je daar invult is alleen zichtbaar voor de Proximus medewerkers.
Daarna klik je onderaan links op "sla wijzigingen op".
Je bericht hier kan je nog binnen het uur na het posten verbeteren (telefoonnummers verwijderen)

 

@YannisT cfr. Mutlie

&

De Proximus forummedewerkers komen hier niet langs tijdens weekends en feestdagen, met de ingevoerde gegevens in je forumprofiel kunnen zij dan maandag direct aan de slag om na te trekken of voor de betrokken nummers  wifi calling reeds geactiveerd werd, al vrees ik er voor dat de reden ook zou kunnen zijn dat je toestel nog niet ondersteund wordt, toch niet volgens deze lijst hier , tenzij die niet up to date zou zijn, dan zouden de PX forummedewerkers deze lijst best laten verder aanpassen.

NB: instellen op One Plus 11, als volgt  VoWIFI instellingen/activeren

Reputatie 7
Badge +3

@YannisT 

aanvraag is gedaan om voor beide nummers de codes na te kijken/aan te vullen

groeten

Tina

@tina.b 
op  de  lijst, 
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_vowifi_global/particulieren/support/telefonie/gsm-en-sim-kaart/gsm-instellen/bellen-via-wifi.html ,

staat de One Plus 11 niet aangegeven, kan die lijst geüpdatet worden:

OnePlus:

Modellen: 10T, 10 Pro 5G, 9, 9 Pro, Nord 2, Nord CE 2 5G, N10 5G, N100, Nord 2T, 8 5G, 8 Pro 5G, 8T.

*Dit is een update van oktober 2022, sommige van deze toestellen worden de komende weken nog geleidelijk geactiveerd

 

Beste,

Dank voor de vele reacties!

Intussen werkt het - bedankt Proximus!

Gr,

Yannis

Reputatie 7
Badge +3

@Martin 

ik geef het door

groeten

tina

Dear,

I moved to new house  recently and I am new  proximus member . I do not have any cell phone reception in my house that is why I would like to use proximus wifi calling. However proximus does not support huawei p20 for wifi calling. I was wondering if there will be ever update to support  huawei p20 because otherwise I will have to switch another provider again.

Vriendelijke groeten

Reputatie 7
Badge +3

@ssercanay

Updates are done regularly.

Unfortunately, we do not have access to the update schedule.

We are requesting further information from the relevant department.

Please, provide us of the numbers, pls fill out your forum profile

Forum profile: (log in - click on avatar at the top of the screen - edit profile and let us know if it's OK...)

vriendelijke groeten,

Tina

Reageer