Skip to main content
Beantwoord

VoWifi werkt niet

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

37 reacties

• Apprentice
  • 5 reacties
  • 6 december 2023

@Joel M Bellen via Wi-Fi staat aan op mijn toestel

@HadewychT Ik laat u zo snel mogelijk het resultaat weten. Momenteel kan ik het niet testen. 

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2042 reacties
  • 6 december 2023

@PetS Fijn, dan horen we het wel 🙂  Groetjes,Joel

• Apprentice
  • 5 reacties
  • 6 december 2023

@Joel M  en @HadewychT 

Bellen via wifi werkt nu op mijn toestel! 😀

Bedankt voor jullie medewerking.

Nog even een vraagje i.v.m. de opmerking over de mogelijke vervanging van mijn sim-kaart. Is dit nog zinvol? Zijn er verbeteringen of nieuwe gerelateerde functies beschikbaar dan? 

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2042 reacties
  • 7 december 2023

@PetS Fijn om te horen dat alles nu werkt.Dan moet men geen nieuwe simkaart hebben.Met een nieuwe simkaart gaat u niets meer kunnen dan nu.Soms gaan simkaarten stuk en moeten deze vervangen worden.Groetjes,Joel

• Apprentice
  • 4 reacties
  • 7 december 2023

Ik heb een Samsung S22 ik heb een EUX versie ipv van de LUX en dus ook bij mij lukt het niet om de voWIFI aan te schakelen. We wonen sinds enkele dagen in een nieuwbouw en heb dus totaal geen bereik.

VoWIFI zou dus de ideale oplossing zijn. Hoe kan ik deze toch laten werken aub?

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2042 reacties
  • 7 december 2023

@KarolienT Ik heb het doorgegeven aan collega @HadewychT Deze heeft toegang tot de systemen om dit te activeren.Groetjes,Joel

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2042 reacties
  • 7 december 2023

@KarolienT voWIFI is geactiveerd.Best toestel eens uitzetten en terug opstarten.Groetjes,Joel

• Apprentice
  • 4 reacties
  • 7 december 2023

@Joel M 

HEEL ERG BEDANKT!  Het werkt nu wel 😊.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2042 reacties
  • 12 december 2023

@KarolienT Super 🤙 Groetjes,Joel

• Apprentice
  • 2 reacties
  • 20 december 2023

@Joel M @Luc.M  ik las zopas deze chat. Ik wil mijn oude Samsung S8 vervangen door een S23 (of soortgelijk) maar moet hierbij absolute zekerheid hebben dat de VoWifi zal werken aangezien wij in onze gemeente een zeer slecht tot géén bereik hebben (op straat, oprit, in tuin en uiteraard ook binnenshuis).

Als ik het goed begrijp moet ik jullie als moderatoren inschakelen op de optie te activeren? 

Zal de optie dan continu werken? Of worden -zoals ik  in de chat ook lees- gesprekken over wifi onderbroken als er ineens 1 of 2 blokjes mobiele verbinding beschikbaar?

En is het niet meer noodzakelijk om een toestel te kopen met een LUX software zoals vermeld op de Proximus site? Heel erg bedankt voor jullie advies.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2042 reacties
  • 20 december 2023

@TDE08 Ik ga u iemand doorgeven van de technische dienst.Die gaan u meer info hierover kunnen geven.Groetjes,Joel

• Apprentice
  • 2 reacties
  • 21 december 2023

@Joel M wanneer zou de technische dienst hierop kunnen reageren?

Reageer