Hallo Proximus, kunnen jullie voor mij VoLTE activeren?
Hartelijk dank
Hallo Proximus, kunnen jullie voor mij VoLTE activeren?
Hartelijk dank
Voor mij heeft proximus ook moeten tussenkomen maar was direct in orde, dus geen probleem.
ik heb volte kunnen activeren via het menu van mijn telefoon .
Hallo,
Kan u ook voor mij VoLTE activeren aub?
ik pas dit ook voor je aan
Hallo,
Kan u ook voor mij VoLTE activeren aub?
Hallo,
Kan VOLTE ook op mijn nummer geactiveerd worden aub?
hi, ik kijk om dit voor je te activeren
Hallo,
Kan VOLTE ook op mijn nummer geactiveerd worden aub?
bedankt!
ondertussen mijn telefoon even herstart en idd pico bello!
dank je wel
vreemd dat ze dit bij de klantendienst niet konden aanpassen!
kan je dit eventueel ook op mijn werknummer activeren (zie profiel)
dank!
ik heb net naar de klantendienst gebeld en volgens de dame die ik aan de lijn kreeg moeten jullie niets activeren. ik moet het enkel aan zetten in mijn compatibele smartphone.
dit is reeds gebeurd maar geen VOLTE voor mij.
de klantendienst-medewerkster heeft het aan een expert gevraagd en jullie kunnen het niet activeren, enkel de-activeren.
volgens wat ik hier lees moet dit wel geactiveerd worden.
kan dit dus voor mijn nummer ook aangezet worden aub?
Zou je dit dan nog kunnen doen?
Bedankt, dit werkt al. ik neem aan dat voWIFI ook geactiveerd staat?
Hallo, zouden jullie voor mij ook hetzelfde willen doen op de 3 nummers die aan mijn klantnummer gekoppeld zijn? Op maar 1 van de 3 nummers werkt voLTE voor de moment.
Alvast bedankt.
Dank je wel!
Dag DaisyS,
Ik heb ondertussen mijn profiel aangevuld, hopelijk volstaat deze info?
tijdens het weekend komen er geen Prox forummedewerkers langs op het forum. (is het dan mogelijk om helpdesk op te bellen 0800 22 800)
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen bvb het nummer waarvoor volte moet geactiveerd worden.
(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen),
zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.
NB: Hoe bellen via 4G en compatibele toestellen | Proximus
Beste,
Kunnen jullie VoLTE voor mijn nummer activeren?
Momenteel verdwijnt het 4G icoontje bij elke oproep, waardoor de kwaliteit van het gesprek niet zo optimaal is.
Bedankt!
VoLTE staat al actief op je nummer. Je vindt hier meer info over bellen via 4G. Houd ons via deze weg gerust op de hoogte of het lukt of niet.
Kunnen jullie eens nakijken of dat voor mijn nummer actief staat en dat eventueel activeren?
de optie zou nu voor je actief moeten zijn
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.