Skip to main content
Beantwoord

VoLTE activeren


Hallo Proximus, kunnen jullie voor mij VoLTE activeren?

 

Hartelijk dank

Beste antwoord door HadewychT

VoLTE staat al actief op je nummer. Je vindt hier meer info over bellen via 4G. Houd ons via deze weg gerust op de hoogte of het lukt of niet.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

Martin
  • 27 oktober 2020

FYI: ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat prox medewerkers hiermee direct aan de slag kunnen.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 27 oktober 2020

VoLTE staat al actief op je nummer. Je vindt hier meer info over bellen via 4G. Houd ons via deze weg gerust op de hoogte of het lukt of niet.


  • Apprentice
  • 27 oktober 2020
HadewychT schreef:

VoLTE staat al actief op je nummer. Je vindt hier meer info over bellen via 4G. Houd ons via deze weg gerust op de hoogte of het lukt of niet.


Kunnen jullie eens nakijken of dat voor mijn nummer actief staat en dat eventueel activeren?


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
HansDD schreef:
HadewychT schreef:

VoLTE staat al actief op je nummer. Je vindt hier meer info over bellen via 4G. Houd ons via deze weg gerust op de hoogte of het lukt of niet.


Kunnen jullie eens nakijken of dat voor mijn nummer actief staat en dat eventueel activeren?

de optie zou nu voor je actief moeten zijn


Beste,

Kunnen jullie VoLTE voor mijn nummer activeren?

Momenteel verdwijnt het 4G icoontje bij elke oproep, waardoor de kwaliteit van het gesprek niet zo optimaal is. 
 

Bedankt!


Martin
  • 18 december 2020

tijdens het weekend komen er geen Prox forummedewerkers langs op het forum. (is het dan mogelijk om helpdesk op te bellen 0800 22 800)

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen   bvb het nummer waarvoor volte moet geactiveerd worden.

(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen),

zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

NB: Hoe bellen via 4G en compatibele toestellen | Proximus


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 21 december 2020

@kristofmertens Van zodra je je gegevens hebt toegevoegd aan je profiel en we weten over welke nummer het gaat kunnen we het bekijken.


DaisyS schreef:

@kristofmertens Van zodra je je gegevens hebt toegevoegd aan je profiel en we weten over welke nummer het gaat kunnen we het bekijken.


Dag DaisyS,

Ik heb ondertussen mijn profiel aangevuld, hopelijk volstaat deze info?


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 21 december 2020

@kristofmertens Het was voldoende info. Ik heb ondertussen ook de VoLTE geactiveerd op uw nummer.


Dank je wel! ;-) :thumbsup_tone1:


  • Rising star
  • 31 december 2020

Hallo, zouden jullie voor mij ook hetzelfde willen doen op de 3 nummers die aan mijn klantnummer gekoppeld zijn? Op maar 1 van de 3 nummers werkt voLTE voor de moment.

Alvast bedankt.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 31 december 2020

@Kevin80 VoLTE staat nu op alle nummers actief.


  • Rising star
  • 31 december 2020
DaisyS schreef:

@Kevin80 VoLTE staat nu op alle nummers actief.

Bedankt, dit werkt al. ik neem aan dat voWIFI ook geactiveerd staat?


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 31 december 2020

@Kevin80 Nee, voWIFI staat nog niet bij iedereen actief.


Martin
  • 31 december 2020

@DaisyS wat moet je dan eigenlijk juist doen om die te laten activeren door prox?


  • Rising star
  • 31 december 2020
DaisyS schreef:

@Kevin80 Nee, voWIFI staat nog niet bij iedereen actief.

Zou je dit dan nog kunnen doen? 🙂


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 4 januari 2021

@Kevin80 VoWIFI staat nu ook actief. :slight_smile:


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 17 februari 2021

ik heb net naar de klantendienst gebeld en volgens de dame die ik aan de lijn kreeg moeten jullie niets activeren. ik moet het enkel aan zetten in mijn compatibele smartphone.

dit is reeds gebeurd maar geen VOLTE voor mij.

de klantendienst-medewerkster heeft het aan een expert gevraagd en jullie kunnen het niet activeren, enkel de-activeren.
volgens wat ik hier lees moet dit wel geactiveerd worden.
kan dit dus voor mijn nummer ook aangezet worden aub?


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 23 februari 2021

@KristofD77 Meestal wordt het inderdaad automatisch geactiveerd. Bij u was dat nog niet het geval. Ik heb dit nu voor u in orde gebracht. 


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 23 februari 2021

ondertussen mijn telefoon even herstart en idd pico bello!
dank je wel @HadewychT !
vreemd dat ze dit bij de klantendienst niet konden aanpassen!
kan je dit eventueel ook op mijn werknummer activeren (zie profiel)
dank!


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 24 februari 2021

@KristofD77 Ook op je werknummer is dit geactiveerd.


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 24 februari 2021

bedankt!


  • Apprentice
  • 25 februari 2021

Hallo,

Kan VOLTE ook op mijn nummer geactiveerd worden aub?


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
lev2000 schreef:

Hallo,

Kan VOLTE ook op mijn nummer geactiveerd worden aub?

hi, ik kijk om dit voor je te activeren


  • Apprentice
  • 26 februari 2021

Hallo, 

Kan u ook voor mij VoLTE activeren aub?