Beantwoord

VoLTE activeren

  • 27 October 2020
  • 28 reacties
  • 569 Bekeken

Hallo Proximus, kunnen jullie voor mij VoLTE activeren?

 

Hartelijk dank

icon

Beste antwoord door HadewychT 27 October 2020, 13:16

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

28 reacties

Reputatie 7
Badge +4

VoLTE staat al actief op je nummer. Je vindt hier meer info over bellen via 4G. Houd ons via deze weg gerust op de hoogte of het lukt of niet.

Reputatie 7
Badge +4

VoLTE staat al actief op je nummer. Je vindt hier meer info over bellen via 4G. Houd ons via deze weg gerust op de hoogte of het lukt of niet.


Kunnen jullie eens nakijken of dat voor mijn nummer actief staat en dat eventueel activeren?

de optie zou nu voor je actief moeten zijn

Dank je wel! ;-) :thumbsup_tone1:

FYI: ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat prox medewerkers hiermee direct aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +4

Hallo,

Kan VOLTE ook op mijn nummer geactiveerd worden aub?

hi, ik kijk om dit voor je te activeren

Reputatie 7
Badge +5

@Kevin80 VoLTE staat nu op alle nummers actief.

Reputatie 7
Badge +5

@Kevin80 Nee, voWIFI staat nog niet bij iedereen actief.

Reputatie 7
Badge +4

@KristofD77 Meestal wordt het inderdaad automatisch geactiveerd. Bij u was dat nog niet het geval. Ik heb dit nu voor u in orde gebracht. 

Reputatie 1

bedankt!

Reputatie 7
Badge +5

@kristofmertens Het was voldoende info. Ik heb ondertussen ook de VoLTE geactiveerd op uw nummer.

Reputatie 7
Badge +5

@Kevin80 VoWIFI staat nu ook actief. :slight_smile:

Hallo,

Kan VOLTE ook op mijn nummer geactiveerd worden aub?

VoLTE staat al actief op je nummer. Je vindt hier meer info over bellen via 4G. Houd ons via deze weg gerust op de hoogte of het lukt of niet.


Kunnen jullie eens nakijken of dat voor mijn nummer actief staat en dat eventueel activeren?

Reputatie 2

Hallo, zouden jullie voor mij ook hetzelfde willen doen op de 3 nummers die aan mijn klantnummer gekoppeld zijn? Op maar 1 van de 3 nummers werkt voLTE voor de moment.

Alvast bedankt.

Hallo, 

Kan u ook voor mij VoLTE activeren aub? 

Beste,

Kunnen jullie VoLTE voor mijn nummer activeren?

Momenteel verdwijnt het 4G icoontje bij elke oproep, waardoor de kwaliteit van het gesprek niet zo optimaal is. 
 

Bedankt!

Reputatie 2

@Kevin80 VoLTE staat nu op alle nummers actief.

Bedankt, dit werkt al. ik neem aan dat voWIFI ook geactiveerd staat?

tijdens het weekend komen er geen Prox forummedewerkers langs op het forum. (is het dan mogelijk om helpdesk op te bellen 0800 22 800)

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen   bvb het nummer waarvoor volte moet geactiveerd worden.

(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen),

zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

NB: Hoe bellen via 4G en compatibele toestellen | Proximus

@DaisyS wat moet je dan eigenlijk juist doen om die te laten activeren door prox?

Reputatie 2

@Kevin80 Nee, voWIFI staat nog niet bij iedereen actief.

Zou je dit dan nog kunnen doen? 🙂

Reputatie 1

ondertussen mijn telefoon even herstart en idd pico bello!
dank je wel @HadewychT !
vreemd dat ze dit bij de klantendienst niet konden aanpassen!
kan je dit eventueel ook op mijn werknummer activeren (zie profiel)
dank!

Reputatie 7
Badge +4

Hallo, 

Kan u ook voor mij VoLTE activeren aub? 

ik pas dit ook voor je aan

Reputatie 4
Badge +2

ik heb volte kunnen activeren via het menu van mijn telefoon .

Reputatie 1

ik heb net naar de klantendienst gebeld en volgens de dame die ik aan de lijn kreeg moeten jullie niets activeren. ik moet het enkel aan zetten in mijn compatibele smartphone.

dit is reeds gebeurd maar geen VOLTE voor mij.

de klantendienst-medewerkster heeft het aan een expert gevraagd en jullie kunnen het niet activeren, enkel de-activeren.
volgens wat ik hier lees moet dit wel geactiveerd worden.
kan dit dus voor mijn nummer ook aangezet worden aub?

Voor mij heeft proximus ook moeten tussenkomen maar was direct in orde, dus geen probleem.