Hallo Proximus, kunnen jullie voor mij VoLTE activeren?
Hartelijk dank
Beste antwoord door HadewychT
Bekijk origineelHallo Proximus, kunnen jullie voor mij VoLTE activeren?
Hartelijk dank
Beste antwoord door HadewychT
Bekijk origineelVoLTE staat al actief op je nummer. Je vindt hier meer info over bellen via 4G. Houd ons via deze weg gerust op de hoogte of het lukt of niet.
Kunnen jullie eens nakijken of dat voor mijn nummer actief staat en dat eventueel activeren?
VoLTE staat al actief op je nummer. Je vindt hier meer info over bellen via 4G. Houd ons via deze weg gerust op de hoogte of het lukt of niet.
FYI: ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat prox medewerkers hiermee direct aan de slag kunnen.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.