Beantwoord

Voicemail uitzetten



Toon eerste bericht

60 reacties

@Joel M  ingevuld (hoop ik toch heb even moeten zoeken waar dat juist moest staan)

Reputatie 7
Badge +3

@TVdb Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@claesen Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Aub, kan je mijn voicemail ook uitzetten ?

dit lukt niet in my Proximus

@tina.b  Kun je mijn voicemail ook uitzetten AUB,

Reputatie 7
Badge +3

@Heliosphan 

jouw gsm valt onder een bedrijfsplan?

Jammer maar daar kunnen wij niet aan.

Je zal via je personeelsdienst moeten gaan om de contactpersoon van proximus dit te laten uitvoeren.

Excuses

Vriendelijke groeten

Tina

Beste moderator,

 

Zou het ook voor mij mogelijk zijn om de voicemail te deactiveren?

 

Bij voorbaat bedankt.

Reputatie 3
Badge

@Joel M 

Ik heb het getest en inderdaad het is uitgezet , bedankt.

 

Groeten

Reputatie 7
Badge +3

@Jurgen_039 Volgens mijn gegevens zou dit ondertussen in orde moeten zijn.Indien dit niet het geval is laat het mij weten voor verder nazicht.Groetjes,Joel

ter info:

zie beschrijving hier →  Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus

Maak een keuze

Wil je je voicemail beluisteren? Bel gratis naar 1969 van op je gsm, 0475 15 1969 ( nationaal tarief ) van op een ander toestel of +32 475 15 1969 ( internationaal tarief) vanuit het buitenland.

Verder kun je je voicemailinstellingen aanpassen:

  • Zet voicemail aan of uit: Wil je geen voicemail meer of wil je hem opnieuw aanzetten? Pas dit aan via MyProximus.
  • Pas de beltijd aan:  Liever dat je gsm wat langer of korter rinkelt alvorens hij op voicemail springt? Pas dit aan via een korte code.
  • Vind of wijzig de voicemailcode: Wil je berichten beluisteren van op een ander toestel of in het buitenland? Dan heb je je voicemailcode nodig!
  • Pas andere instellingen aan: Pas je begroeting, taal, meldingen (via sms of een oproep) of berichtinstellingen (beluisteren, wissen, bewaren, enz.) aan.

Wat wil je precies doen?

  • Zet voicemail aan of uit
  • Pas de beltijd aan
  • Vind of wijzig de voicemailcode
  • Pas andere instellingen aan

NB: bij velen lukt dit blijkbaar niet om het zelf te doen maar dan kunnen de Prox forummedewerkers morgen je hierbij verder helpen.

Reageer