Hallo ,
Zou het mogelijk zijn om mijn voicemail volledig uit te zetten? het gaat over mijn nummer ( staat in men profiel hier).
Vroeger kon je dit doen in de MyProximus app , maar deze optie zie ik nu niet meer staan?
Groeten
Hallo ,
Zou het mogelijk zijn om mijn voicemail volledig uit te zetten? het gaat over mijn nummer ( staat in men profiel hier).
Vroeger kon je dit doen in de MyProximus app , maar deze optie zie ik nu niet meer staan?
Groeten
Beste,
hoe kan voicemail uitgeschakeld worden, via de Myproximus app lukt dit niet, switch naar nee maar tijd nadien staat deze terug op ja :(
mvg
Beste,
hoe kan voicemail uitgeschakeld worden
mvg
in orde!
bedankt
Zal ik doen.
Is ondertussen aangevuld.
Goedeavond,
Kan u mijn voicemail uitschakelen aub. Heb een Pay&Go kaart.
Alvast bedankt
CommAnso
Plots was het gedesactiveerd deze ochtend, ik dacht dat het door jullie was, maar het zal een andere dienst geweest zijn. Thx voor de snelle respons :)
we kijken het na
en we zien nergens voicemail actief: ondertussen gelukt?
groetjes
Tina
Hallo, ik heb het ook geprobeerd via MyProximus, maar krijg al 2 dagen een draaiend icoontje zonder bevestiging en zonet stond hij weer “aan”.
Graag voicemail volledig uitschakelen voor mijn nummer aub, de gegevens staan in mijn profiel.
Thanks!
Dag
FYI: pas dinsdag komt hier iemand van PX zelf terug langs op het forum.
Ik ben pas Proximus en niet lomp, maar krijg het niet klaar met ##61#. Ik heb op mijn gsm wel het bericht ontvangen dat antwoorden uitgeschakeld is, maar toch blijft de voicemail nog actief als ik niet opneem.
Zou iemand dit kunnen fixen? Voicemail in alle gevallen uit! Alle info in mijn profiel!
mijn collega heeft een aanpassing gedaan
kan je eens testen door toestel uit en terug aan te zetten?
groeten
Tina
Via de IVR (6000 bellen met gsm): optie 4 en dan opnieuw 1 : heb je dit al geprobeerd?
groeten
Tina
Is het mogelijk om mijn voicemail ook uit te schakelen? op de app van myproximus, krijg ik de melding dat het binnen de 2 uur aangepast wordt, echter blijft hij aanstaan.
TBI: ondertussen kun je hier al kijken of je toestel ondersteund wordt : Bellen via 4G | Proximus
Mijn toestel is een iPhone 13
De optie VoLTE staat ingeschakeld in de instellingen.
Gesprekken en data > 5G automatisch
TBI: ondertussen kun je hier al kijken of je toestel ondersteund wordt : Bellen via 4G | Proximus
Graag had ik mijn voicemail uitgeschakeld via MyProximus.
Helaas krijg ik steeds een foutmelding.
Kan iemand mij hiermee verder helpen?
ps: Indien het mogelijk is mag ook de optie VoLTE geactiveerd worden?
we hebben inderdaad info nodig: graag je forumprofiel aanvullen? en laat weten als het gebeurd is
groetjes
Tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.