Skip to main content
Beantwoord

Voicemail uitzetten

Hallo , 

Zou het mogelijk zijn om mijn voicemail volledig uit te zetten? het gaat over mijn nummer ( staat in men profiel hier).

Vroeger kon je dit doen in de MyProximus app , maar deze optie zie ik nu niet meer staan?

Groeten

Beste,

hoe kan voicemail uitgeschakeld worden, via de Myproximus app lukt dit niet, switch naar nee maar tijd nadien staat deze terug op ja :(

mvg

@Jurgen VMelke   Normaal moet dit lukken via My Proximus. Wil je het nummer vermelden onder je profiel dan doen wij het.

Beste,

hoe kan voicemail uitgeschakeld worden

mvg

@CommAnso Fijn om te horen dat alles in orde is gekomen.Groetjes,Joel

in orde!

bedankt

Zal ik doen.

@CommAnso Mijn collega heeft een aanpassing gedaan.Kan je binnen een uurtje eens testen door het gsm-toestel uit en terug aan te zetten.Groetjes,Joel

Is ondertussen aangevuld.

@CommAnso Kan u het gsm-nummer in uw profile aanvullen.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel.

Goedeavond,

Kan u mijn voicemail uitschakelen aub. Heb een Pay&Go kaart.

Alvast bedankt

CommAnso

Plots was het gedesactiveerd deze ochtend, ik dacht dat het door jullie was, maar het zal een andere dienst geweest zijn. Thx voor de snelle respons :) 

@Nemesis

we kijken het na

en we zien nergens voicemail actief: ondertussen gelukt?

groetjes

Tina

Hallo, ik heb het ook geprobeerd via MyProximus, maar krijg al 2 dagen een draaiend icoontje zonder bevestiging en zonet stond hij weer “aan”.

Graag voicemail volledig uitschakelen voor mijn nummer aub, de gegevens staan in mijn profiel.

Thanks! 

Dag @Silverwing je vraag om de voicemail uit te schakelen (van het nummer in je profiel) is in behandeling! Groetjes, Heidi

@Silverwing 

FYI: pas dinsdag komt hier iemand van PX zelf terug langs op het forum.

Ik ben pas Proximus en niet lomp, maar krijg het niet klaar met ##61#. Ik heb op mijn gsm wel het bericht ontvangen dat antwoorden uitgeschakeld is, maar toch blijft de voicemail nog actief als ik niet opneem.

Zou iemand dit kunnen fixen? Voicemail in alle gevallen uit! Alle info in mijn profiel!

@manor444 

mijn collega heeft een aanpassing gedaan

kan je eens testen door toestel uit en terug aan te zetten?

groeten

Tina

@manor444 

Via de IVR (6000 bellen met gsm): optie 4 en dan opnieuw 1 : heb je dit al geprobeerd?

groeten

Tina

Is het mogelijk om mijn voicemail ook uit te schakelen? op de app van myproximus, krijg ik de melding dat het binnen de 2 uur aangepast wordt, echter blijft hij aanstaan.

@kristofmertens  Dag Kristof dit zou voor Volte en Vowifi in orde moeten zijn. Volte moet je wel zelf nog configureren op je toestel. Groetjes Luc

TBI: ondertussen kun je hier al kijken of je toestel ondersteund wordt : Bellen via 4G | Proximus

Mijn toestel is een iPhone 13

De optie VoLTE staat ingeschakeld in de instellingen.

Gesprekken en data > 5G automatisch

@kristofmertens   Dit is in orde . Geef het een uurtje en dan is het order afgewerkt. groetjes Luc

TBI: ondertussen kun je hier al kijken of je toestel ondersteund wordt : Bellen via 4G | Proximus

Graag had ik mijn voicemail uitgeschakeld via MyProximus.

Helaas krijg ik steeds een foutmelding.

Kan iemand mij hiermee verder helpen?

ps: Indien het mogelijk is mag ook de optie VoLTE geactiveerd worden?

@Joran Despeels 

we hebben inderdaad info nodig: graag je forumprofiel aanvullen? en laat weten als het gebeurd is

groetjes

Tina

Reageer