Beantwoord

Technische problemen bij identificatie Pay & Go



Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@jona_02 

bij jou staat er geen gsm nr in je profiel?

kan je dat nummer invullen? we hebben voorbeelden nodig voor onze betrokken dienst

geef een seintje als t ingevuld is? Dank.

groetjes

Tina

@scrrr  Indien de identificatie niet lukt via de opgegeven methodes op www.proximus.be/identificeer dan vrees ik dat de laatste mogelijkheid is dat je even langskomt in de Proximus shop zodat de identificatie ter plaatse kan gebeuren. Groetjes, Antonella


Ik denk dat je een stuk uit m’n bericht hebt gemist.

Ik ben effectief langs een shop gegaan en kreeg daar de melding dat men zo’n identificatie niet meer kan doen. Blijkbaar worden mensen via de telefonische helpdesk steeds naar de shops gestuurd, maar wordt dat daar niet meer gedaan.

 

@scrrr Is het goed voor jou als ik het probleem probeer te omzeilen door dit nummer tijdelijk te activeren als een abonnement op jouw klantnummer? Nadien kan het als abonnement worden overgenomen door de werkgever of kan ik het na het weekend terug omzetten naar prepaid waarbij deze dan automatisch geïdentificeerd zal staan. Dan maak ik een dossier op voor mezelf ter opvolging. OK voor jou? Groetjes, Antonella


Dat zou super zijn.

Mijn werkgever zou al bezig moeten zijn met het proces ter overname van het nummer, dus dat zou binnenkort ook in jullie systeem moeten arriveren. Als jouw oplossing ervoor kan zorgen dat dit proces niet vast komt te lopen, zou dat dat dus fantastisch zijn.

Tina,

 

Bedankt voor je snelle antwoord.

Issue is opgelost voor mij. Ben naar de shop geweest en heb daar veel tijd verloren (wachtenden vóór mij) voor een actie van 3 minuten.

Ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden, niet alleen voor de klanten, maar ook voor jullie werknemers die het in deze tijden druk genoeg hebben.

 

Vriendelijke groeten,
Jonathan

Reputatie 7
Badge +3

@Bco1234 

Het spijt me, inderdaad via de shop gaat het het snelst als t niet lukt via web..

bij de meesten gaat het vlot, maar sommige nummers lukken nooit… heel gek en vervelend.

Je mag nog altijd je forumprofiel aanvullen met alle nuttige gegevens als we nog iets moeten nakijken…

Maar hopelijk is het ondertussen opgelost.

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

@tina.b ik ben gisteren ook nog langsgeweest in een Proximus store om de identificatie in orde te brengen. Dus ik kan het ook niet meer testen.

 

Vriendelijke groeten,
Stef

Reputatie 7
Badge +3

@StefBe 

ok ook voor jou : fijn dat het opgelost, bedankt om nog even te laten weten en excuses voor het ongemak…

 

nu zullen we wachten op feedback van anderen: geen klachten meer is teken dat het nu wel werkt… :-)

groetjes

Tina

Reageer