Skip to main content
Vraag

roaming

  • July 23, 2025
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Hey. Tot vanochtend werkte internet roaming ok op mijn smartphone.. Opeens alles gedaan. Heb zowat alles geprobeerd. Op- en afzetten, instellingen nakijken, handmatig verbinden, APN nagekeken. Sim er uit gehaald. Alle updates. 45 minuten aan de lijn gehangen bij de klantendienst, dan de chat geprobeerd. Na 30 minuten het daar opgegeven.

 

Heeft iemand een idee. Is dit een algemeen probleem? Ik zie bovenaan links ook dat Proximus daar staat, dus niet de roaming provider. (Ik ben in Frankrijk) Dus neem aan dat Proximus mijn roaming profiel moet resetten. Kan het iets anders zijn? 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

jari_opsomer
  • Apprentice
  • July 23, 2025

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 24, 2025

@Davevr Dit zou moeten opgelost zijn. Onze excuses