Skip to main content
Vraag

Registratie nieuwe Pay&Go sim


Beste,

gisterenmiddag via mijn eID een nieuwe Pay&Go SIM geactiveerd, alles leek te werken, bevestigingsmail ontvangen. Als ik uitgaande gesprek probeer, dan krijg ik de melding dat sim geblokkeerd is omdat ik mij zogezegd niet zou geïdentificeerd hebben.

Wanneer zou deze actief zijn? Het toestel is na 24h nog niet bereikbaar, reeds verschillende keren opgestart.

Is dit normaal?

Groetjes,

Bjorn

This topic has been closed for comments

3 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2176 reacties
  • 28 mei 2021

@ScottyMoen Kan u uw klantgegevens (klantnr, naam, adres, gsm-nummer)op uw profiel aanvullen.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 28 mei 2021

Bedankt voor uw reply Joel M.

Ik heb alles ingevuld, ik heb het gsmnr en de simgegevens van de Pay&Goook ergens vermeld.

Groetjes,


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2176 reacties
  • 28 mei 2021

@ScottyMoen Ik heb een dossier 48305446 met hoge prioriteit overgemaakt aan de bevoegde dienst.Zij zullen het nakijken en ook zelf terug contact met u opnemen.Alvast oprechte excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel