Skip to main content

Beste,

gisterenmiddag via mijn eID een nieuwe Pay&Go SIM geactiveerd, alles leek te werken, bevestigingsmail ontvangen. Als ik uitgaande gesprek probeer, dan krijg ik de melding dat sim geblokkeerd is omdat ik mij zogezegd niet zou geïdentificeerd hebben.

Wanneer zou deze actief zijn? Het toestel is na 24h nog niet bereikbaar, reeds verschillende keren opgestart.

Is dit normaal?

Groetjes,

Bjorn

@ScottyMoen Kan u uw klantgegevens (klantnr, naam, adres, gsm-nummer)op uw profiel aanvullen.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


Bedankt voor uw reply Joel M.

Ik heb alles ingevuld, ik heb het gsmnr en de simgegevens van de Pay&Goook ergens vermeld.

Groetjes,


@ScottyMoen Ik heb een dossier 48305446 met hoge prioriteit overgemaakt aan de bevoegde dienst.Zij zullen het nakijken en ook zelf terug contact met u opnemen.Alvast oprechte excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel


Reageer