Vraag

Pre order Iphone 14 plus

  • 6 October 2022
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Beste 

Ik heb een iphone 14 plus gepre-ordert. Nu heb ik nog altijd geen informatie gekregen.. geen enkele mail of niets en als ik dan kijk naar ‘bekijk uw bestelling hier’ dan staat er nog altijd hetzelfde als toen ik hem besteld heb. En als ik dan kijk bij MyProximus dan staat er niets bij mijn bestellingen. Ik vind dit heel raar en dit vertrouw ik niet.. is niet de eerste keer dat ik misvaar met Proximus. Ik hoop dat ik niet nog meer tegenslagen zal hebben met Proximus want ben dit wel moe hoor. Ik wil gewoon en ik denk niet ik alleen maar nog andere mensen een deftig antwoord hebben en niet het antwoord van de stock van Apple want we hebben het tegen jullie Proximus en niet tegen Apple… ik hoop dat jullie nu wel eens een DEFTIG antwoord zullen krijgen van jullie. 

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Tatiana0209 Uw weborder R4WEBSHOP015558074 van uw Iphone 14 plus is geregistreerd.Het probleem is en blijft nog steeds de voorraad.Proximus krijgt regelmatig leveringen van toestellen binnen van Apple maar nog steeds veel te weinig in verhouding tot de bestellingen.Daar kan Proximus spijtig genoeg niets aan doen.Wij hadden ook liever gehad dat al onze klanten de bestelde/betaalde toestellen op de gevraagde leveringsdatum bezorgd kregen.Als uw toestel kan geleverd worden gaat men u als eerste hiervan op de hoogte brengen.De toestellen worden geleverd volgens de datum van bestelling.Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Zou zelf waarschijnlijk ook zo reageren.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer