Plots heb ik 205.3 MB verbruik van mijn 250MB op overklaarbare reden. Normaal heb ik elke maand
veel MB over. De maand is nog maar pas gestart. Wat is hier de oorzaak?
Ik heb een telefoon abonnement van 90min en heb er nog maar 2 min mee gebeld.
Plots heb ik 205.3 MB verbruik van mijn 250MB op overklaarbare reden. Normaal heb ik elke maand
veel MB over. De maand is nog maar pas gestart. Wat is hier de oorzaak?
Ik heb een telefoon abonnement van 90min en heb er nog maar 2 min mee gebeld.
Beste antwoord door M_016
Zoals hierboven reeds aangestipt werd, kan een medewerker van de Proximus klantendienst enkel zien dat er data verbruikt werd (wanneer en hoeve el) maar conform de toepasselijke wetgeving hebben deze medewerkers geen inzicht op de gebruikte/geraadpleegde apps/applicaties/websites
Mogelijks heeft bovenstaande te maken met één of meerdere apps die eventueel ongewenst een dataverbruik hebben gegenereerd
Normalerwijze kunt op een Nokia X20 (android) het verbruik per app nagaan
Hoeveel data verbruikt jouw Android-telefoon? Zo controleer je het
en desgevallend ingrijpen (deze stopzetten of deleten)
Eventueel ook nagaan of er op één of ander manier geen malware op uw toestel is terechtgekomen (check met antivirus uitvoeren)
Met een abonnement type âfull controlâ kunt u vermijden boven uw budget/verbruik te gaan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.