Skip to main content

Beste, 

Nog steeds is de overdracht van het nummer 0⁠4⁠9⁠6⁠ ⁠2⁠2⁠ ⁠7⁠1⁠ ⁠1⁠5 (inclusief simkaart, werken niet) helaas geen feit . We hebben deze overgedragen van Mobile Vikings naar Proximus via SWITCH ,gewoon conform.

Kunt u dit aub mogelijks dringend even nazien dat dit werkt ?

Hartelijk dank alvast ! 🙄🙄🙄

CC. (Bijlage simkaarten)

 

@C.Clicteur Ik heb dossier 53510580 opgemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het verder onderzoeken en zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel


Beste,

 

Dossier mag volledig geschrapt worden, duurt te lang.

Er is een nieuw nummer en simkaart aangevraagd ondertussen.

 

Vr.Gr. & thx !

 

CC.


@C.Clicteur 

dank voor update, is doorgegeven.

Hopelijk nu opgelost?

groeten

Tina


Ik heb hetzelfde probleem met nummeroverdracht van Telenet naar Proximus. Kan er gekeken worden naar IM12384486? 


@Proximus medewerkers 

Hiervoor heeft @MANTW een nieuw topic opgestart hier:

IM12384486 | Proximus Forum


@MANTW Ticket IM12384486 is volop in behandeling bij IT.Als het in orde is gaat de dossierbeheerder u contacteren.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel


Dag Joel M, 

De bestelling werd afgesloten zonder enige info. Hoe kan dit?

Het probleem is nog steeds niet opgelost!

 


@MANTW 

je IT ticket is nog lopende.

ik heb de dossierbeheerder aangeschreven dat hij alles nog verder moet nakijken/opvolgen.

Excuses voor het ongemak.

Groeten

Tina


Reageer