Skip to main content
Vraag

Mobile Flex + Easy

  • September 22, 2025
  • 4 reacties
  • 263 Bekeken

Jan
Forum|alt.badge.img+3

Krijg zojuist volgend bericht van Proximus:

Beste Proximus-klant, we bevestigen de activatie van je nieuwe gsm-abonnement Mobile Flex+ Easy alsook de stopzetting van je oude gsm-abonnement Mobile Flex S. Deze wijziging geldt voor je gsm-nummer 0479******. Check alle details in https://myproximusapp.page.link/app Fijne dag nog! 

Wat is de bedoeling hiervan en wat houdt dit in ?

Heeft dit misschien te maken met dit lopend order ?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 23, 2025

@Jan 

klopt, heeft inderdaad te maken met het nieuwe fiber pack.

mvg

Tina


Jan
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Motivator
  • September 23, 2025

@tina.b 

Inderdaad dit kan kloppen.

Maar het is wel spijtig dat de installatie van de fiber is misgelopen, de fiberkabel ligt tot in de garage maar er zit geen signaal op, er moet blijkbaar nog een verbinding gelegd worden naar de overkant van een aanpalende straat.

Zie hier.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 23, 2025

@Jan 

er is nog een nieuw ticket opgemaakt voor de desbetreffende installateurs om zeker verder op te volgen.

Het spijt me dat het eerder is misgelopen.

mvg

Tina


Jan
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Motivator
  • September 23, 2025

@tina.b 

Bedankt voor de info.