Mijn fiberaansluiting die gepland was deze week maar is uitgesteld tot een latere datum.
Onze technici zullen langskomen op uw installatieadres op:
• 15 september 2025 (tussen 8 u en 17 u)
• 22 september 2025 (tussen 9 u en 13 u)
Op 15 sept. werd de kabel binnengebracht maar de ploeg van fiberklaar stelt vast dat er geen signaal zit op de hoofdkabel (er moet nog een verbinding gemaakt worden naar de overkant van de straat).
Ben ik dan de enige in mijn straat die fiber wil bij Proximus ?
Op 16 sept krijg ik volgend bericht van Proximus:
Beste Proximus-klant, onze technicus ondervond een probleem bij de installatie van fiber op je locatie. Onze excuses voor het ongemak. Hierdoor hebben we de activeringsafspraak moeten annuleren. Wees gerust, we nemen contact met je op om een nieuwe afspraak te maken zodra het installatieprobleem is opgelost. Alvast bedankt voor je begrip.
Ondertussen wil ik mijn vaste lijn opzeggen en de getrouwheidskorting verlengen, maar dit kan niet wegens een lopend order.
Ik heb echter een vermoeden dat dit lopend order nog lang kan duren.
Ik vraag daarom een snelle oplossing.



