Beantwoord

Lijst VOLTE-compatibele iPhones

  • 5 December 2021
  • 6 reacties
  • 93 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Goeiedag, 

Op de website van Proximus staat de iPhone 13-reeks nog altijd niet bij de VOLTE-compatibele iPhones zoals je. hier  ziet. Volgens mij zijn deze toestellen toch wel compatibel? 

Kan iemand daar eens naar kijken? 

icon

Beste antwoord door HadewychT 6 December 2021, 12:31

Bekijk origineel

6 reacties

FYI: Als prox deze  toestellen ondersteunt dan kunnen ze volte ook activeren voor u als ze hier morgen terug langskomen.

Reputatie 7
Badge +4

@Igor-Alberic Deze is inderdaad compatibel en wordt door Proximus verkocht. Hij zou dus in de lijst moeten staan. Ik zal het doorgeven om dit te laten aanpassen. Bedankt voor je feedback. 

Reputatie 3
Badge

@Igor-Alberic Deze is inderdaad compatibel en wordt door Proximus verkocht. Hij zou dus in de lijst moeten staan. Ik zal het doorgeven om dit te laten aanpassen. Bedankt voor je feedback. 

 

De aanpassing is dus na tien dagen nog niet gebeurd…..

Reputatie 7
Badge +3

 

@Igor-Alberic Deze is inderdaad compatibel en wordt door Proximus verkocht. Hij zou dus in de lijst moeten staan. Ik zal het doorgeven om dit te laten aanpassen. Bedankt voor je feedback. 

 

De aanpassing is dus na tien dagen nog niet gebeurd…..

@Igor-Alberic 

Hier kan soms enige tijd over gaan. 

Ik heb een herinnering gestuurd naar de verantwoordelijken, ik wacht hun antwoord af.

 

Groeten

Geert

Reputatie 3
Badge

De lijst op de site werd aangepast. Dank :) 

Reputatie 7
Badge +4

@Igor-Alberic Mijn collega had het al aangepast op andere pagina’s maar was deze uit het oog verloren. Bedankt voor je feedback. 

Reageer