@DbDn Dag, dit staat op beide pack’s actief. Best je app/browser een cleanen ( cache kegen of coockies wissen) desnoods de app verwijderen op opnieuw de install doen via je My Proximus.
@DbDn Administratief staat bij Proximus nog alles actief.Ik ga u iemand van onze technische dienst doorgeven om het verder na te kijken.Indien daar ook alles in orde is dan is het aan HLN om dit probleem in orde te maken.Groetjes,Joel
Mijn vorige respons was een beetje te snel, kan gebeuren. 😎 En dan onderbroken en niet tijdig kunne aanpassen.
Er zijn recent problemen geweest langs DPG media kant maar deze zouden zijn verholpen. (??)
Bij sommigen lukte het zo: Ga naar myproximus. Klik op producten. Hier zie je staan my e press met daaronder HLN. Klik op HLN. Druk op “Start met lezen”. Daarna zie je scherm met linksboven....hoe kan ik aanbieding activeren. Druk op myproximus login. Geef email door waaraan hln gekoppeld is en soms werkt het dan weer. Maar anderzijds, niet iedereen ziet dan “Start met lezen” staan en daar loopt het dan ook weer verkeerd.
Ik heb zojuist nogmaals een poging , en dit via “start met lezen” dit werkt jammer genoeg ook niet
zaterdag terug een medewerker van HLN aan de lijn gehad terug de GID code gemeld ,maar kreeg als antwoord dat ik enkel de krant kan lezen mits betaling
dus mijn vraag is nu ,kan de activatie op mijn proximus niet verwijderd worden .zodat ik volledig op nieuw kan beginnen
deze link werk gewoon NIET dus totaal nutteloos
en na een 10 tal telefoons en paar mail geraak ik het stilaan beu
Ik ben alleszins benieuwd naar de reactie van Proximus volgende week. @Joel M stelde immers dat administratief alles in orde is en dat HLN/DPG Media het moet oplossen.
Maar weet je ook waarom HLN jouw abonnement éénzijdig heeft beëindigd?
zojuist terug iemand aan delijn bij HLN,Volgens HLN is deze gid code gekoppeld aan een ander adres,
een antwoord aan welk adres het gekoppeld is mag niet doorgegeven worden ( privé )
dus word mijn account gebruikt door iemand anders
gisteren werd door een medewerker van de Proximus Schop Kuurne na 2 uren proberen met mijn persoonlijke iPad ,mij aangeraden om dit gratis account volledig te verwijderen via proximus
dit zou mogelijk zijn via de chat functie, inderdaad ook geprobeerd weer NIETS
dan telefonisch via de klantendienst ,terug gid ontvangen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.