Waarom kan ik mijn krant niet meer lezen,sinds 1dec moet ik plots betalen
waarom betalen voor GRATIS
Normaal is mijn account gekoppeld maar lezen kan niet
Waarom kan ik mijn krant niet meer lezen,sinds 1dec moet ik plots betalen
waarom betalen voor GRATIS
Normaal is mijn account gekoppeld maar lezen kan niet
TBI: pas dinsdag kunnen de PX medewerkers je verder helpen, als ze hier terug langskomen.
Beste ,
deze krant werd door Hln zelf beëindigd , waarom weet ik nog steeds niet
telefonisch geraak je niet binnen bij Hln
en via mail word er gezegd dat mijn krant is gestopt ,en dat ik moet betalen anders geen krant
Hallo
heb via proximus.customer.care een GID CODE ontvangen, heb dan HLN klantendienst gebeld
na welgeteld 1u35min wachten eindelijk een meedewerker aan de lijn
Vriendelijkheid was nul , met als antwoord dat ik GEEN recht heb op mijn abonnement
via proximus e-press , ik moet volgens de medewerker eens contact opnemen
met Proximus. En dan werd de lijn gewoon afgesloten .
Alvast bedankt voor de hulp
zal blijkbaar een lange strijd worden
Jammer maar een telefoon naar de klantendienst HEEFT ook niet geholpen
ben geen stap verder ,krant lezen is enkel mogelijk mist betaling
DUS GRATIS BESTAAT NIET MEER
De link van express werkt NIET, WAT ER ACTIEF STAAT WEEK IK NIET
ZEKER NIET MIJN KRANTEN
…...
Mijn vorige respons was een beetje te snel, kan gebeuren.
En dan onderbroken en niet tijdig kunne aanpassen.
Er zijn recent problemen geweest langs DPG media kant maar deze zouden zijn verholpen. (??)
Bij sommigen lukte het zo: Ga naar myproximus. Klik op producten. Hier zie je staan my e press met daaronder HLN. Klik op HLN. Druk op “Start met lezen”. Daarna zie je scherm met linksboven....hoe kan ik aanbieding activeren. Druk op myproximus login. Geef email door waaraan hln gekoppeld is en soms werkt het dan weer. Maar anderzijds, niet iedereen ziet dan “Start met lezen” staan en daar loopt het dan ook weer verkeerd.
Dit werd inderdaad o.a gemeld hier gisteren door stefaan1979
→ E-press HLN werkt niet meer | Proximus Forum
Ik heb zojuist nogmaals een poging , en dit via “start met lezen” dit werkt jammer genoeg ook niet
zaterdag terug een medewerker van HLN aan de lijn gehad terug de GID code gemeld ,maar kreeg als antwoord dat ik enkel de krant kan lezen mits betaling
dus mijn vraag is nu ,kan de activatie op mijn proximus niet verwijderd worden .zodat ik volledig op nieuw kan beginnen
deze link werk gewoon NIET dus totaal nutteloos
en na een 10 tal telefoons en paar mail geraak ik het stilaan beu
Ik ben alleszins benieuwd naar de reactie van Proximus volgende week.
Maar weet je ook waarom HLN jouw abonnement éénzijdig heeft beëindigd?
Het kan bij Proximus volledig administratief in orde staan maar de GID code moet bij HLN ook juist gekoppeld staan.
Maar zoals Mutlie al aangegeven heeft zal het wachten worden op PX moderator morgen wat verder nog moet gebeuren om dit terug in orde te krijgen.
we hebben je E-press account opnieuw gekoppeld in het systeem.
Kan je het nog eens terug uittesten?
Geert
Beste
Niets werkt
ook bij HLN geen hulp gisteren gebeld met ontvangen GID maar weer niets geen stap verder
zojuist terug iemand aan delijn bij HLN,Volgens HLN is deze gid code gekoppeld aan een ander adres,
een antwoord aan welk adres het gekoppeld is mag niet doorgegeven worden ( privé )
dus word mijn account gebruikt door iemand anders
gisteren werd door een medewerker van de Proximus Schop Kuurne na 2 uren proberen met mijn persoonlijke iPad ,mij aangeraden om dit gratis account volledig te verwijderen via proximus
dit zou mogelijk zijn via de chat functie, inderdaad ook geprobeerd weer NIETS
dan telefonisch via de klantendienst ,terug gid ontvangen
DUS VOLGENS MIJ BEN IK NU ROND WAARSCHIJNLIJK
en mijn gratis voordeel bestaat dus niet meer
Nu terug gebeld met een vaste lijn naar HLN klanten dienst nogmaals mijn probleem gemeld
Gid code doorgegeven ,nu kon blijkbaar alles terug gekoppeld worden aan mijn e-mail
mag deze middag eens proberen of het lukt, dus ben benieuwd
laat zeker nog weten of het nu gelukt is
Alles is terug in orde ,mail ontvangen van hln
mijn gratis abonnement werd terug gestart op 10/01/2024 en eindigt op 9/01/2029
dit stond op e-mail
alvast bedankt voor de vele reacties
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.