Beste ,
Vandaag een oproep gedaan naar de klanten dienst om een nieuw nummer aan te vragen met de optie om deze zelf te kiezen enkel wist de mevrouw aan de lijn niet over deze optie en werd ik doorverwezen naar de winkel om daar een te kiezen tussen de simkaarten en zo een nummer te kiezen die ik zelf wil.
Duidelijk had ze men vraag verkeerd verstaan en leg ik uit dat ik op de website van proximus gevonden heb dat U zelf een nummer kan kiezen dan werd de mevrouw het te veel en begon ze te discuteren over dat deze optie niet bestond en zij mij niet verder kan helpen .
Waar ik op melde dat dit wel op de website staat en ik heb dit dan ook voor gelezen dan vertelde de vrouw dat dit enkel voor een vast nummer was . De vrouw was dus het spoor volledig kwijt eerst bestaat het niet en dan is het enkel voor een vast nummer ?
Na heel wat woord wisselingen heeft uiteindelijk de vrouw de lijn verbroken met de meldingen “ meneer ik heb nog ander klanten aan de lijn die belangrijkere vragen hebben dan U “
einde gesprek dus …….
Graag informeer ik me dan via deze weg als de onderstaande optie wel of niet bestaat
Kies je nummer
- Gold: kies een nummer dat iedereen makkelijk kan onthouden (bv. 047X 200 200). De prijs is € 198.
- Silver: een combinatie van 6 cijfers naar keuze. Neem bijvoorbeeld enkele nummers van je vaste lijn (bijvoorbeeld: 047X XX 87 93, als je vaste-lijnnummer 02 xxx 87 93 is). Dit is helemaal gratis.
Niet geldig voor gsm-abonnementen in een pack.
Ik bel de klantendienst om deze optie te activeren