Skip to main content

Bij bestelling werd gekozen voor een nieuw nummer, er was evenwel geen mogelijkheid aan te duiden om te kiezen voor een “silver nummer” (6 cijfers vergelijkbaar met deze van mij vaste lijn) geen veld bemerkingen, bijkomende info of dergelijke is blijkbaar aldaar beschikbaar

Kan dit via dit forum verholpen worden?

Nummer bestelling webshop en nummer vaste lijn zijn voorhanden in het vrije veld ticket

 

@M_016  Een silver nummer kan inderdaad niet worden aangevraagd bij de online bestelling van een nieuw nummer. Dit kan enkel worden toegekend aan een bestaand nummer via een roepnummerwijziging. De nodige inleiding is voor jouw nummer gebeurd. De aanpassing gebeurt deze nacht. Laat ons morgen zeker iets weten als het zo in orde is voor jou. Groetjes, Antonella


@AntonellaD dank u en ik hou u op de hoogte via dit forum


@AntonellaD  ter info 

per sms ontvangen toegekend GSM nr & SIM nr in veld ticket achteraan bijgevoegd

SIM-kaart uiteraard nog niet ontvangen (waarschijnlijk morgen dinsdag of woensdag via Bpost)

dus graag eerstdaags nakijken wat mogelijk is voor een nummerwijziging als “silver nummer”

dank bij voorbaat

 


@M_016  Dit lijkt me volledig in orde zo. Zie info via privébericht. Groetjes, Antonella


Reageer