Skip to main content
Vraag

Identificatie werkt niet via MyProximus noch via e-ID

  • 25 March 2022
  • 84 reacties
  • 5826 Bekeken

 

Beste,

Gisteren is mijn proximus-abonnement via mijn vorige werkgever stopgezet en ben ik op een Prepaid-account gezet.  Ik heb ondertussen zonder probleem kunnen herladen, maar sim-kaart activeren lukt niet.  Ik heb geprobeerd om te identificeren via de website, maar ik krijg foutboodschap : 

Wij kunnen jouw informatie niet van het eID-platform halen

We kunnen jouw informatie niet van het eID-platform halen, neem contact op met onze support.

 

Jullie online support stuurt me gewoon door naar een proximus shop.  Verder geen uitleg…

Alvast dank voor jullie feedback,

mvg,

Hans

84 reacties

M_016 is niet van Proximus en kan dus je email niet verwijderen, enkel een PX moderator kan dit nog verwijderen (= pas maandag)

Reputatie 7
Badge +3

@woute 

email is verwijderd

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@woute 

we kijken je krediet ook na en Luc volgt op

Groeten

Tina

oke Merci! Ga er vanuit dat  @Luc.M  me op de hoogte brengt dan.

Bedankt!

Misschien is het krediet nakijken/toevoegen iets voor @Joel M @HeidiE ? @Luc.M is mogelijks op vakantie?

Bedankt,

Wout

Reputatie 7
Badge +3

Dag @woute het krediet is bijgezet maar de 3GB lukte niet. @tina.b  heeft hiervoor achterliggend hulp gevraagd en houdt je op de hoogte. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@woute 

je extra data zijn toegevoegd ondertussen.

groeten

Tina

Zoals al eerder gemeld hierboven door @Gertjan.GG, blijkt het ook bij mij iets met een ‘unparseable date’ te zijn: 
 

{"uuid":"f363af42-d5b9-4466-8ce5-dabc91cd8141","exceptionType":"BadRequestException","message":"The expiration date is invalid","rootCauses":[{"exceptionType":"DateTimeParseException","service":"eid-belgium","message":"Text 'May  9 23:59:59 2024 GMT' could not be parsed at index 4","uuid":"f363af42-d5b9-4466-8ce5-dabc91cd8141"}]}

Misschien werk het niet met EID’s die de eerste 9 dagen van een maand expiren ? 

I’m getting the same error, and sure enough, my eID has an expiry date on the 9th of the month.

The error message clearly shows that the problem is because it’s not expecting the space before the 9 (there’s two spaces after the word May). I wonder if everyone else here with problems also has an eID which expires in the first 9 days of the month.

If so, it says a lot about Proximus that such a basic coding error can go unfixed for 2 years.

Beste,

 

ik heb identiek scenario zoals hierboven - omgezet van werkgever naar privé herlaad kaart en geraak niet geïdentificeerd. Niet mogelijk om naar winkel te gaan tijdens de openingsuren. Kan er gekeken worden naar een workaround voor mijn nummer aub.

Mvg Tom

Reageer