Skip to main content
Vraag

Identificatie werkt niet via MyProximus noch via e-ID


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

85 reacties

Martin
  • 33557 reacties
  • 15 juli 2023

M_016 is niet van Proximus en kan dus je email niet verwijderen, enkel een PX moderator kan dit nog verwijderen (= pas maandag)


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3250 reacties
  • 17 juli 2023

@woute 

email is verwijderd

groeten

Tina


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3250 reacties
  • 17 juli 2023

@woute 

we kijken je krediet ook na en Luc volgt op

Groeten

Tina


woute
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 18 juli 2023

oke Merci! Ga er vanuit dat  @Luc.M  me op de hoogte brengt dan.

Bedankt!


woute
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 20 juli 2023

Misschien is het krediet nakijken/toevoegen iets voor @Joel M @HeidiE ? @Luc.M is mogelijks op vakantie?

Bedankt,

Wout


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2538 reacties
  • 20 juli 2023

Dag @woute het krediet is bijgezet maar de 3GB lukte niet. @tina.b  heeft hiervoor achterliggend hulp gevraagd en houdt je op de hoogte. Groetjes, Heidi


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3250 reacties
  • 25 juli 2023

@woute 

je extra data zijn toegevoegd ondertussen.

groeten

Tina


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 15 mei 2024
janssk1 schreef:

Zoals al eerder gemeld hierboven door @Gertjan.GG, blijkt het ook bij mij iets met een ‘unparseable date’ te zijn: 
 

{"uuid":"f363af42-d5b9-4466-8ce5-dabc91cd8141","exceptionType":"BadRequestException","message":"The expiration date is invalid","rootCauses":[{"exceptionType":"DateTimeParseException","service":"eid-belgium","message":"Text 'May  9 23:59:59 2024 GMT' could not be parsed at index 4","uuid":"f363af42-d5b9-4466-8ce5-dabc91cd8141"}]}

Misschien werk het niet met EID’s die de eerste 9 dagen van een maand expiren ? 

I’m getting the same error, and sure enough, my eID has an expiry date on the 9th of the month.

The error message clearly shows that the problem is because it’s not expecting the space before the 9 (there’s two spaces after the word May). I wonder if everyone else here with problems also has an eID which expires in the first 9 days of the month.

If so, it says a lot about Proximus that such a basic coding error can go unfixed for 2 years.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 4 september 2024

Beste,

 

ik heb identiek scenario zoals hierboven - omgezet van werkgever naar privé herlaad kaart en geraak niet geïdentificeerd. Niet mogelijk om naar winkel te gaan tijdens de openingsuren. Kan er gekeken worden naar een workaround voor mijn nummer aub.

Mvg Tom


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3250 reacties
  • 9 september 2024

@Tegolosk 

heb je een klantennummer bij ons?

Kan je dat invullen in je profiel?

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

We kunnen je gsm nr (tijdelijk?) omzetten naar een abonnement?

mvg,

Tina