Vraag

Identificatie werkt niet via MyProximus noch via e-ID

  • 25 March 2022
  • 82 reacties
  • 4723 Bekeken


Toon eerste bericht

82 reacties

@Joel M @HeidiE @Luc.M 

Heb mijn persoonlijke data (naam etc) toegvoegd aan profiel. Mijn niew telefoonnr, en oud contact telefoonnr (mobile vikings) stonden er al in.
Hier ook de SSN van de simkaart: ssn 2100450142627 

Sturen jullie mij een mailtje wanneer in orde?

(hopelijk komt voor de andere de website ook ooit in orde..)

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @teleurgestelde klant het betrokken team vraagt waar het precies misloopt en of je ons eventueel printscreens kunt bezorgen (dat mag in een privébericht)? 

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0163 

kan je printscreens doorgeven van je foutmelding aub?

of het type foutmelding?

dat zou ons helpen

groetjes

Tina

 

@Peter_0163

kan je printscreens doorgeven van je foutmelding aub?

of het type foutmelding?

dat zou ons helpen

groetjes

Tina

 

 

Het is dezelfde foutmelding als hierboven “wij kunnen jouw informatie niet van het eID-platform halen”

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0163 

bericht is doorgegeven voor onderzoek

groetjes

Tina

Hoi,

Blijkbaar is het nog steeds niet in orde met de activering van die kaart.

Ik krijg deze morgen een mail, waarin gevraagd wordt de kaart te activeren voor 14/22/2022.

Ik krijg dat niet klaar met de gewone aanmeldingsmethodes.

Reputatie 7
Badge +3

@Bruno-D 

Momenteel staat het vermelde nummer als geïdentificeerd.

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0163 

het nummer in je profiel is geïdentificeerd? dus daar gaat het niet om?

over welk nummer gaat het? vul je het in je profiel in?

groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@woute , ik laat je nog nieuws.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Bruno-D dan zou ik je aanraden om even langs te komen in een verkooppunt, dan proberen we een work-around. Groetjes, Heidi

Beste,

Hieruit begrijp ik, dat de kaart weer een jaar geldig en werkende is?

Reputatie 7
Badge +4

Vermits identificatie via bancontact (te herhalen elke 18 maanden) reeds geruime tijd niet meer mogelijk is en identificatie geslaagd is op één of andere wijze, vermoed ik dat deze Pay&Go kaart voor 12 maand geldig blijft vanaf een datum X indien deze kaart met meer dan 5 euro belkrediet opgeladen werd op datum X (anders is dit slechts voor 1 maand),

In principe zou deze info dacht ik ook beschikbaar moeten zijn via een specifiek MyProximus account voor dit Pay&Go nr 

 

 

Nochtans worden nog altijd berichten verstuurd met de melding 18 maanden.

Is mijn registratie definitief?

De registratie is definitief, tenzij deze eerder werd gedaan tijdens een herlaadbeurt via bancontact (nu niet meer mogelijk). In dit geval geldt de registratie van je Pay&Go-kaart maar 18 maanden, waarna je opnieuw zult moeten registreren via één van de andere methoden.

Hoelang is mijn Pay&Go-kaart geldig?

Een Pay&Go-kaart is twaalf maanden geldig vanaf het ogenblik dat je voor de eerste keer belt of gebeld wordt. Dat betekent dat je een jaar hebt om je belkrediet te gebruiken of je kaart te herladen. Telkens je je kaart voor € 5 herlaadt, wordt de geldigheidsperiode met een maand verlengd. Telkens je je kaart voor meer dan € 5 herlaadt, wordt de geldigheidsperiode met twaalf maanden verlengd.

Misschien is het krediet nakijken/toevoegen iets voor @Joel M @HeidiE ? @Luc.M is mogelijks op vakantie?

Bedankt,

Wout

Reputatie 7
Badge +3

@janssk1 

wil je in je forum profiel het gsm nummer invullen waarover het gaat, indien het nog niet is opgelost?

groeten

Tina

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

Beste,

 

Ik heb exact hetzelfde probleem. Kan ik aub gecontacteerd worden om dit te verhelpen?

 

Bedankt,

Wederom een enorm ontevreden klant

Reputatie 7
Badge +3

Dag @woute het krediet is bijgezet maar de 3GB lukte niet. @tina.b  heeft hiervoor achterliggend hulp gevraagd en houdt je op de hoogte. Groetjes, Heidi

Zoals al eerder gemeld hierboven door @Gertjan.GG, blijkt het ook bij mij iets met een ‘unparseable date’ te zijn: 
 

{"uuid":"f363af42-d5b9-4466-8ce5-dabc91cd8141","exceptionType":"BadRequestException","message":"The expiration date is invalid","rootCauses":[{"exceptionType":"DateTimeParseException","service":"eid-belgium","message":"Text 'May  9 23:59:59 2024 GMT' could not be parsed at index 4","uuid":"f363af42-d5b9-4466-8ce5-dabc91cd8141"}]}

Misschien werk het niet met EID’s die de eerste 9 dagen van een maand expiren ? 

Reputatie 7
Badge +3

@SuperOntevredenKlantNr21124823  Kan je wat meer gegevens invullen onder je profiel? Dank je wel

 

Reputatie 7
Badge +3

@Masterchiefs444  Is het je gelukt?

Bedankt voor je bericht, @tina.b !

Vreemd maar des te beter! Ik kreeg op 10 januari 2023 nog een bericht om te identificeren. Bij elke poging online via e-id kreeg ik de foutboodschap met bericht om contact op te nemen met support (en de error details in voorgaande post).

 

Reputatie 7
Badge +3

@woute  Dag ik heb je zonet omgezet. Het order staat in uitvoering. Straks best eens heropstarten. Ik zal namiddag terug de downgrade doen naar P&G. Groetjes Luc

@woute  Dag ik heb je zonet omgezet. Het order staat in uitvoering. Straks best eens heropstarten. Ik zal namiddag terug de downgrade doen naar P&G. Groetjes Luc

Dankjewel. Net gechecked en is voorlopig nog geblokkeerd - kan je het op reeds bestaande account zetten of linken met account: wouteeckhout@gmail.com 

Bedankt
Luc

Reputatie 7
Badge +3

@woute  Best eens rebooten?. het order is nog lopende . Het email is dan gelinkt.

Ik heb geprobeerd om te identificeren via de website, maar ik krijg foutboodschap : 

Wij kunnen jouw informatie niet van het eID-platform halen

 

Groeten,

mon

Reageer