Vraag

Gsm nummer heractiveren

  • 17 January 2021
  • 42 reacties
  • 1430 Bekeken

Beste,

Ik woon tijdelijk in het buitenland, maar behield mijn Belgisch Proximus nummer nog via Pay&Go (om dan bij terugkeer opnieuw te kunnen overstappen naar abonnement).

Omdat ik het hier momenteel sporadisch gebruik, heb ik het waarschuwingsbericht om te herladen helaas te laat gezien. (normaal had ik ook binnen het jaar terug in België geweest, maar daar heeft Corona anders over beslist)  Bijgevolg is mijn nummer nu afgesloten.  Dit zorgt vooral voor problemen om toegang te krijgen tot mijn staatsdocumenten (via ItsMe), dus ik vraag me af of er geen mogelijkheid is om dit nummer toch opnieuw te activeren.  Als trouwe klant van Proximus, gebruik ik dit nummer al 20jaar, dus ik zou het jammer vinden als ik het nu kwijt bent, aangezien ook al mijn professionele contacten dat nummer hebben…

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Chloé


This topic has been closed for comments

42 reacties

@Sabrina 1982 Kan u in het veld ticket van uw profile het betrokken gsm-nummer noteren.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Heb ik gedaan groetjes

Reputatie 7
Badge +4

Login in op dit forum via uw avatar “S” op deze pagina rechtsboven

Klik op deze avatar “S” en vervolgens op “mijn profiel”; wijzig dit profiel en vermeld het betrokken GSMnr in het vrije veld” ticket” en sla de info op (“sla wijzigingen op”)

 

Ik kan je geen bericht sturen met mijn gsm nummer

Reputatie 7
Badge +3

@Sabrina 1982 Kan u in het veld ticket van uw profile het betrokken gsm-nummer noteren.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Ik heb he een berichtje gestuurd 

Neen ik heb geen herinnering ontvangen

Reputatie 7
Badge +3

@Sabrina 1982 

Het spijt me, dit wordt niet meer gedaan.

Je hebt herinneringen om te herladen ontvangen?

Over welk nummer gaat het, ik wil wel eens kijken of het definitief is of nog lopende?

groeten

Tina

Kan ik mijn gsm nummer pay &go opnieuw activeren te laat bij het herladen... Ik wil mijn nummer niet kwijt.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Lucasl je hebt een privébericht ontvangen! Groetjes, Heidi

Beste Luc. M. 

 

Ik begrijp dat jullie procedures hebben.

Zouden jullie me alsnog éénmalig uit de nood kunnen helpen? Het nummer is super belangrijk voor me. Ik werd er tenslotte ook niet voor herinnerd..

 

Eventuele kosten wil ik ook betalen. Hiervoor. U kan me ook een pb sturen. 

Reputatie 7
Badge +3

@Lucasl  Helaas zullen wij u moeten teleurstellen. Dit wordt niet meer gedaan. Het spijt me. Groetjes Luc

Beste

 

Ik heb ook dit probleem helaas. Net 4 weken te laat om mijn pay go kaart te herladen. Ook geen herinnering ontvangen. 

 

Naast mijn gsm nummer via abo proximus werk is ook mijn privé nummer nog super belangrijk om te behouden.

 

Kan dit worden opgelost aub. U zou mijn week goed maken. 

Reputatie 7
Badge +3

@tania24 Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

Dag @tania24 vul je het klantprofiel aan met het nummer in kwestie, voor nazicht? Groetjes, Heidi

@tania24 Indien dit nog niet het geval is, best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.  

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Beste,

 

hier hetzelfde probleem 

indien u meer informatie wenst aarzel me dan niet te contacteren

 

Mvg

Het geeft in ieder geval altijd een goed gevoel als je iemand blij kunt maken :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +3

@ytreza  Ik heb de  groeten overgemaakt aan het team.  Tina haar avond kan niet meer stuk :-). Fijne avond nog. 

@Luc.M / @tina.b : Heel hartelijk bedankt om een uitzondering te maken en mijn probleem op te lossen :grinning:

Beste groeten aan het hele team!

Lars

Reputatie 7
Badge +3

@ytreza  Dag, ik heb van Tina vernomen dat je nummer op 4/8/2021 opnieuw actief zal zijn al Pay and Go. Men heeft voor jou hier een uitzondering gemaakt. Morgen moet u zich wel indentificeren en je kaart instellen via 1911 en een herlading doen van min 10 euro. Groetjes van Tina. en het hele team.

Reputatie 7
Badge +3

@ytreza 

we gaan navragen wat nog kan

groeten,

Tina

Hallo

 

Ik vrees dat ik exact hetzelfde probleem heb. Mijn nummer werd op 25/05/2021 gedeactiveerd terwijl ik in het buitenland zat en door het weinig te gebruiken vergeten te herladen.

Zou het mogelijk zijn om ook mijn nummer terug te activeren?

 

Alvast bedankt!

ok, bedankt!

Dat is inderdaad een optie…

groeten

Reputatie 7
Badge +3

@Sininho Helaas kunnen wij dit niet. Misschien dat iemand van de familie dit wil doen?. Groetjes Luc

Dankje voor je reactie @Luc.M  

Het is inderdaad een probleem o op itsme met een buitenlands nummer te werken.

Bepaalde banken zoals Belfius zijn zover nog niet.

Ing en kbc laten het blijkbaar wel toe…

In dit geval zegt itsme dat ik een ander belgisch nummer zal moeten voorzien.

Hoe kan dit dan? is het mogelijk een nieuwe simkaart op te sturen naar het buitenland?

Bedankt