Vraag

Gsm nummer heractiveren

  • 17 January 2021
  • 42 reacties
  • 1409 Bekeken

Beste,

Ik woon tijdelijk in het buitenland, maar behield mijn Belgisch Proximus nummer nog via Pay&Go (om dan bij terugkeer opnieuw te kunnen overstappen naar abonnement).

Omdat ik het hier momenteel sporadisch gebruik, heb ik het waarschuwingsbericht om te herladen helaas te laat gezien. (normaal had ik ook binnen het jaar terug in België geweest, maar daar heeft Corona anders over beslist)  Bijgevolg is mijn nummer nu afgesloten.  Dit zorgt vooral voor problemen om toegang te krijgen tot mijn staatsdocumenten (via ItsMe), dus ik vraag me af of er geen mogelijkheid is om dit nummer toch opnieuw te activeren.  Als trouwe klant van Proximus, gebruik ik dit nummer al 20jaar, dus ik zou het jammer vinden als ik het nu kwijt bent, aangezien ook al mijn professionele contacten dat nummer hebben…

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Chloé


This topic has been closed for comments

42 reacties

Het geeft in ieder geval altijd een goed gevoel als je iemand blij kunt maken :slight_smile:

Beste,

 

hier hetzelfde probleem 

indien u meer informatie wenst aarzel me dan niet te contacteren

 

Mvg

@tania24 Indien dit nog niet het geval is, best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.  

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @tania24 vul je het klantprofiel aan met het nummer in kwestie, voor nazicht? Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@tania24 Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd. Groetjes, Antonella

Beste

 

Ik heb ook dit probleem helaas. Net 4 weken te laat om mijn pay go kaart te herladen. Ook geen herinnering ontvangen. 

 

Naast mijn gsm nummer via abo proximus werk is ook mijn privé nummer nog super belangrijk om te behouden.

 

Kan dit worden opgelost aub. U zou mijn week goed maken. 

Reputatie 7
Badge +3

@Lucasl  Helaas zullen wij u moeten teleurstellen. Dit wordt niet meer gedaan. Het spijt me. Groetjes Luc

Beste Luc. M. 

 

Ik begrijp dat jullie procedures hebben.

Zouden jullie me alsnog éénmalig uit de nood kunnen helpen? Het nummer is super belangrijk voor me. Ik werd er tenslotte ook niet voor herinnerd..

 

Eventuele kosten wil ik ook betalen. Hiervoor. U kan me ook een pb sturen. 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Lucasl je hebt een privébericht ontvangen! Groetjes, Heidi

Kan ik mijn gsm nummer pay &go opnieuw activeren te laat bij het herladen... Ik wil mijn nummer niet kwijt.

Reputatie 7
Badge +3

@Sabrina 1982 

Het spijt me, dit wordt niet meer gedaan.

Je hebt herinneringen om te herladen ontvangen?

Over welk nummer gaat het, ik wil wel eens kijken of het definitief is of nog lopende?

groeten

Tina

Neen ik heb geen herinnering ontvangen

Ik heb he een berichtje gestuurd 

Reputatie 7
Badge +3

@Sabrina 1982 Kan u in het veld ticket van uw profile het betrokken gsm-nummer noteren.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Ik kan je geen bericht sturen met mijn gsm nummer

Reputatie 7
Badge +4

Login in op dit forum via uw avatar “S” op deze pagina rechtsboven

Klik op deze avatar “S” en vervolgens op “mijn profiel”; wijzig dit profiel en vermeld het betrokken GSMnr in het vrije veld” ticket” en sla de info op (“sla wijzigingen op”)

 

@Sabrina 1982 Kan u in het veld ticket van uw profile het betrokken gsm-nummer noteren.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Heb ik gedaan groetjes