Vraag

Gsm nummer heractiveren

  • 17 January 2021
  • 42 reacties
  • 1430 Bekeken

Beste,

Ik woon tijdelijk in het buitenland, maar behield mijn Belgisch Proximus nummer nog via Pay&Go (om dan bij terugkeer opnieuw te kunnen overstappen naar abonnement).

Omdat ik het hier momenteel sporadisch gebruik, heb ik het waarschuwingsbericht om te herladen helaas te laat gezien. (normaal had ik ook binnen het jaar terug in België geweest, maar daar heeft Corona anders over beslist)  Bijgevolg is mijn nummer nu afgesloten.  Dit zorgt vooral voor problemen om toegang te krijgen tot mijn staatsdocumenten (via ItsMe), dus ik vraag me af of er geen mogelijkheid is om dit nummer toch opnieuw te activeren.  Als trouwe klant van Proximus, gebruik ik dit nummer al 20jaar, dus ik zou het jammer vinden als ik het nu kwijt bent, aangezien ook al mijn professionele contacten dat nummer hebben…

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Chloé


This topic has been closed for comments

42 reacties

@Luc.M / @tina.b : Heel hartelijk bedankt om een uitzondering te maken en mijn probleem op te lossen :grinning:

Beste groeten aan het hele team!

Lars

Reputatie 7
Badge +3

@ytreza  Ik heb de  groeten overgemaakt aan het team.  Tina haar avond kan niet meer stuk :-). Fijne avond nog. 

Reputatie 7
Badge +3

@WardD Ook het nummer van uw vrouw staat nu terug actief. 

Je dient deze eerst nog te identificeren vooraleer je er terug gebruik van kunt maken.

www.proximus.be/identificeer

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@ytreza 

we gaan navragen wat nog kan

groeten,

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@ytreza  Dag, ik heb van Tina vernomen dat je nummer op 4/8/2021 opnieuw actief zal zijn al Pay and Go. Men heeft voor jou hier een uitzondering gemaakt. Morgen moet u zich wel indentificeren en je kaart instellen via 1911 en een herlading doen van min 10 euro. Groetjes van Tina. en het hele team.

Reputatie 7
Badge +3

@Sininho Helaas kunnen wij dit niet. Misschien dat iemand van de familie dit wil doen?. Groetjes Luc

ok, bedankt!

Dat is inderdaad een optie…

groeten

Reputatie 7
Badge +3

@WardD  Ik heb net bevestiging gekregen dat het prepaid gsm-nummer terug actief staat. Je dient deze eerst nog te identificeren vooraleer je er terug gebruik van kunt maken.

www.proximus.be/identificeer

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Chloe.S  Het prepaid gsm-nummer staat sinds vandaag terug actief. Je gaat deze terug kunnen gebruiken vanaf het moment dat de identificatie in orde is.

www.proximus.be/identificeer

Groetjes,
Antonella

@tania24 Indien dit nog niet het geval is, best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.  

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Chloe.S wij hebben inderdaad gevraagd om je per email te contacteren! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Lucasl je hebt een privébericht ontvangen! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Chloe.S   Dag Chloe ik heb voor jou het dossier 47298700 aangemaakt tot heractivatie van het nummer. Men zal u hierover contacteren. Groetjes Luc

Heel erg bedankt @Luc.M !

Groetjes

Het geeft in ieder geval altijd een goed gevoel als je iemand blij kunt maken :slight_smile:

FYI: Proximus forummedewerkers komen morgen pas terug op het forum en kunnen dan je verder helpen om het nummer te heractiveren.

Reputatie 7
Badge +3

@Sabrina 1982 Kan u in het veld ticket van uw profile het betrokken gsm-nummer noteren.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@WardD  Ik ga het navragen en ik hou je op de hoogte. Groetjes, Antonella

Ik kan je geen bericht sturen met mijn gsm nummer

Reputatie 7
Badge +4

Login in op dit forum via uw avatar “S” op deze pagina rechtsboven

Klik op deze avatar “S” en vervolgens op “mijn profiel”; wijzig dit profiel en vermeld het betrokken GSMnr in het vrije veld” ticket” en sla de info op (“sla wijzigingen op”)

 

@Sabrina 1982 Kan u in het veld ticket van uw profile het betrokken gsm-nummer noteren.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Heb ik gedaan groetjes

Beste

 

Ik heb ook dit probleem helaas. Net 4 weken te laat om mijn pay go kaart te herladen. Ook geen herinnering ontvangen. 

 

Naast mijn gsm nummer via abo proximus werk is ook mijn privé nummer nog super belangrijk om te behouden.

 

Kan dit worden opgelost aub. U zou mijn week goed maken. 

Beste,

 

hier hetzelfde probleem 

indien u meer informatie wenst aarzel me dan niet te contacteren

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Lucasl  Helaas zullen wij u moeten teleurstellen. Dit wordt niet meer gedaan. Het spijt me. Groetjes Luc

Beste Luc. M. 

 

Ik begrijp dat jullie procedures hebben.

Zouden jullie me alsnog éénmalig uit de nood kunnen helpen? Het nummer is super belangrijk voor me. Ik werd er tenslotte ook niet voor herinnerd..

 

Eventuele kosten wil ik ook betalen. Hiervoor. U kan me ook een pb sturen.