Skip to main content

Ik krijg de melding dat mijn eSIM nog niet gereed is en dat ik contact moet opnemen met de provider wanneer ik de QR code inscan. 

De eSIM activeren via de app lukt helemaal niet (ERROR).

Is dit normaal?

@PieterA  Is het mogelijk om je klantnummer of het mobiele nummer te vermelden onder je profiel? is moeilijk om je zo te indentificeren. Dank je wel.


@PieterA  Is het mogelijk om je klantnummer of het mobiele nummer te vermelden onder je profiel? is moeilijk om je zo te indentificeren. Dank je wel.

Ik heb het aangepast. Kan je dit nu zien? 


@PieterA  Dank je wel. Ik heb je een privébericht gelaten. Groetjes


Al twee weken verder zonder dat mensen me kunnen contacteren en omgekeerd. Geen enkel nieuws of stand van zaken over mijn eSIM.
Technische dienst aan telefoon hangt gewoon op.

Wat voor een puinhoop is dit eigenlijk?


@PieterA e-Sim zou nu binnen max 24u in orde moeten zijn.Excuses alvast voor het ongemak en dat het veel langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

 

 

 

 


De eSIM van Proximus lijkt niet te werken op deze GSM (Samsung S21 5G). Wat heel bizar is want de eSIM van Mobile Vikings werkt direct.

Ik heb daarom de fysieke SIM aangevraagd.


@PieterA 

het is me niet duidelijk wat je vraag is?

er loopt nog een order, er loopt nog een vraag voor annulatie?

groeten

Tina


@tina.b 

Met mijn laatste antwoord wou ik zeggen dat het probleem is afgerond, m.a.w. dat een eSIM van Proximus niet werkt op mijn smartphone.
Daarom heb ik terug de fysieke SIM aangevraagd en geactiveerd bij een winkel van Proximus voor mijn origineel nummer (...15). Dit is al ok.

Ik had in de tussentijd een ander nummer gebruikt via Mobile Vikings eSIM dat wel werkt op mijn GSM aangezien ik bereikbaar moest zijn en het al twee weken duurde dat ik geen werkende SIM-kaart had. Dit nummer had ik dan overgezet (...67) naar Proximus eSIM om te zien of het misschien aan het nummer zelf lag. Dit was niet zo en dit nummer moet nu geannuleerd worden. 

Na dit alles heb ik het gsm nummer van mijn vriendin (...11) overgezet naar Proximus een een fysieke SIM aangevraagd.

Maar dit alles blijkt weer heel lang te duren en niet 3 werkdagen zoals wordt gezegd op de website…

 

Mvg,

Pieter


Reageer