Vraag

esim

  • 27 February 2021
  • 10 reacties
  • 276 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb esim geactiveerd op mijn smartphone galaxy s21 nu zie ik bij info van mijn smartphone dat mijn “telefoon nummer onbekend ” is kan dit aangepast worden zodat die zichtbaar is of laten aanpassen door proximus ? heeft daar iemand ervaring mee?


This topic has been closed for comments

10 reacties

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
 
Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen ( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt).

Reputatie 7
Badge +3

@luc12  Dag Luc, ik doe navraag. Ik moet echter zeggen dat ik een gewone sim gebruikt en dat dit bij mij ook onbekend staat. Groetjes Luc

Reputatie 1

Ik heb mijn nummer nodig voor private share te gebruiken samsung heeft dit toegevoegd op galaxy s 21 en als ik private share wil gebruiken krijg ik deze melding  ( u kunt private share niet gebruiken omdat we uw telefoonnummer niet kunnen lezen vanaf de simkaart die we als ID gebruiken.neem contact op met de serviceprovider van uw simkaart met het verzoek om uw telefoonnummer aan uw sim toe te voegen als MSISDN.)

mvg

Luc

Reputatie 4
Badge +2

esim staat in feite nog in het begin in belgie  . niet alles is mogelijk

Reputatie 7
Badge +4

@luc12 Je nummer staat gekoppeld aan je e-sim, anders zou je ook niet kunnen bellen met dit nummer. Je e-sim staat correct geactiveerd. Ik informeer verder of er nog andere instellingen nodig zijn voor private share.

Reputatie 5
Badge +1

Praktisch vraagje : kan esim ook gebruikt worden met een pay and go , zonder vast abonnement ?

aangezien esim de gewone sim op den lange duur zal vervangen zal dat wel moeten kunnen, alleen is de vraag of ieder provider dit direct gaat doen, dus een goeie vraag @Ro 

Reputatie 5
Badge +1

@Martin  dus als ik lees wat je schrijft, is dit bij Proximus momenteel nog niet aan de orde ...?

@Proximus : wat is hier de info van Proximus over ?

 

ro

nee ik bedoelde dat er al zijn waar het mogelijk is

(bv. bij simyo.nl  “Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM”)

maar dat ik vrees dat het nog niet kan bij Proximus …. 

ander vb. Orange.be Klanten met een prepaidkaart (Tempo) hebben nog geen toegang tot eSIM.

Reputatie 5
Badge +1

@Martin  Dank voor je info.