Hallo
Hoe lang duurt het om een simkaart te activeren?
Bedankt
Hallo
Hoe lang duurt het om een simkaart te activeren?
Bedankt
Hallo
Ik heb een pincode en pukcode en een ssnnummer maar geen oproepnummer.
Hoe kan ik de simkaart activeren?
Groet Luc
heb je uw toestel al eens herstart
Bel best nu eens naar de helpdesk op het gratis nummer 0800 22 800 want hier komt niemand, die van proximus zelf is, langs op het forum.
Wanneer het gaat om Pay&Go moet je dit zelf nog activeren: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_id/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/uw-pay-and-go-kaart-identificeren.html
Welke melding krijg je op jouw smartphone te zien? Wanneer er no service staat dan kan dit 2 dingen betekenen: defecte SIM-kaart, SIM kaart is niet geactiveerd of gekend bij Proximus. Enkel bij Pay&Go moet jezelf de identificatie doen. Lukt het dan nog niet dan moet je zoals Martin gezegd heeft bellen naar hen.
ik heb inderdaad veronderstel dat de auteur onder activeren niet als identificeren bedoel heeft.
Misschien laat de auteur nog weten of het via Helpdesk gelukt is.
Wanneer het gaat om Pay&Go moet je dit zelf nog activeren: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_id/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/uw-pay-and-go-kaart-identificeren.html
Welke melding krijg je op jouw smartphone te zien? Wanneer er no service staat dan kan dit 2 dingen betekenen: defecte SIM-kaart, SIM kaart is niet geactiveerd of gekend bij Proximus. Enkel bij Pay&Go moet jezelf de identificatie doen. Lukt het dan nog niet dan moet je zoals Martin gezegd heeft bellen naar hen.
Ik kan het niet activeren, want ik heb geen oproepnummer. De foutmelding is ‘no service’.
ik denk dat je best wacht tot hier iemand van Proximus zelf langskomt
Dit is pas maandag,
Had je al naar de helpdesk gebeld 0800 22 800
Je kunt er ook in het weekend bellen als ze je hiermee kunt verder helpen hangt ook af of de nodige achterliggende diensten aanwezig zijn in het weekend, maar je riskeert er niks mee om eens te proberen.
Hier wordt door proximus normaal het volgende gevraagd:
Heb je de simkaartnummer van het kaartje dat je nu in het toestel wil steken ?
Kan je die nummer in je profiel zetten achter het gsm nummer ?
Dan kijken we het hele activatietraject na.
Het is niet normaal dat dit zo lang duurt.
Klopt dat het wel eens misloopt, maar geloof me: al die keren dat het overal goed loopt, staan nergens vermeld..:-)
Best zou zijn als het nooit misloopt :-(
We gaan proberen je te helpen
No service is een probleem met jouw SIM kaart. Dit kan enkel Proximus oplossen. Het kan zijn dat jouw SIM niet gekend is in het systeem van Proximus om gebruik te kunnen maken van hun netwerk of jouw SIM-kaart is defect. Enkel bellen naar Proximus zou je nog kunnen proberen zoals Martin aanhaalde.
Hallo Luc, het simkaartnummer dat je hebt toegevoegd op je profiel is helaas onvolledig.
Kan je mij via een privé bericht je GSMnr. en je simkaartnummer even doorsturen aub?
Geert
Hallo Geert, de gegevens doorgegeven via bericht. Groet Luc
Beste Geert
De gegevens zijn een paar dagen geleden doorgegeven via een privébericht, kan je de simkaart activeren?
Groet Luc
In het weekend is de helpdesk 0800 22 800 bereikbaar maar op het forum komt wel niemand langs die van proximus zelf is, dus ten vroegste maandag ga je hier een reactie mogen verwachten van hen.
NB:Moest je ondertussen nog je toestel onlangs nog niet volledig laten heropstarten hebben probeer dit toch even mss.
Hallo Samuel, de gegevens doorgegeven via bericht. Groet Luc
Hallo,
Al meerdere dagen probeer ik m’n 3 kaarten van Pay&Go te identificeren maar lukt niet met eID alsook niet dmv myproximus
Telkens krijg ik diverse foutmeldingen zoals oa: door technische fout worden uw gegevens niet opgeslagen.
Hoe kan dit opgelost worden? Ik ben echter niet van plan om hiervoor naar de shop te komen en hoop op een spoedige oplossing.
Alvast dank.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.