Vraag

SIM kaart niet geregistreerd

  • 16 juli 2019
  • 14 reacties
  • 1088 Bekeken

vorige week donderdag heb ik een nieuw simkaartje voor mijn gsm gehaald bij proximus, ik krijg echter de melding dat mijn simkaart niet geregistreerd is.
ben reeds terug geweest naar proximus winkel, die vertelde mij te bellen naar support, die hebben mij verteld van een ander simkaartje te gaan halen in de winkel. met het nieuwe simkaartje heb ik het zelfde probleem.

kent iemand de oplossing voor dit probleem

14 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Kevin,

Kan je het GSM nr toevoegen op je profiel aub, dan kunnen we dit eens nakijken.

Groeten
Geert
Ik heb mijn telefoon nr. Toegevoegd
Reputatie 6
Badge +2
Bedankt Kevin,
ik zie dat er ook al een dossier is ivm je gsm. We gaan het laten nakijken.
excuses voor de vertraging.
Hopelijk is er snel duidelijkheid.
Groeten,
Tina
Reputatie 6
Badge +2
Kevin,
de simkaart die eindigt op ***264 is degene die bij ons geactiveerd staat.
Kan je eens checken aub ? Toestel uit- en aanzetten ?
groeten,
Tina
Ik zou ook wel eens willen weten hoe lang het in hemelsnaam kan duren vooraleer een sim kaart actief/geregistreerd staat? Blijkbaar is dit een zeer frequent voorkomend probleem als ik dit forum zo even snel doorloop. Ik begrijp dan ook niet dat blijkbaar niemand bij jullie dit probleem kan oplossen.

Ik heb op 12 juli een gewone sim omgeruild voor een nano sim (nieuwe gsm) in jullie shop in Heist o/d Berg. We zijn ondertussen 22/7 !! en die kaart staat, na ondertussen 4x langs te zijn geweest in de shop in Heist o/d Berg en ettelijke telefoontjes naar 080022800 te hebben gedaan, nog steeds niet actief. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en ik krijg overal hetzelfde antwoord: excuses maar wij kunnen u niet helpen! Dat is vandaag al 11 dagen dat ik mijn GSM niet kan gebruiken waarvoor hij dient. Niemand kan mij bereiken. Wanneer gaat dit eindelijk opgelost geraken? Ik heb het er ondertussen echt mee gehad! Ik sta op het punt om mijn pack met mobiel/vast/internet/tv op te zeggen!
Reputatie 6
Badge +2
Steven,
Heb je de simkaartnummer van het kaartje dat je nu in het toestel wil steken ?
Kan je die nummer in je profiel zetten achter het gsm nummer ?
Dan kijken we het hele activatietraject na.
Het is niet normaal dat dit zo lang duurt.
Klopt dat het wel eens misloopt, maar geloof me: al die keren dat het overal goed loopt, staan nergens vermeld..:-)
Best zou zijn als het nooit misloopt :-(
We gaan proberen je te helpen;
Vriendelijke groeten,
Tina
Dag Tina, ik heb het sim nummer van de laatste kaart die mij werd overhandigd toegevoegd. Gr, Steven
Reputatie 7
Badge +3
Dag Steven,
De nieuwe simkaart staat actief. Het is mogelijk dat je je gsm-toestel even uit en aan moet zetten.
Groetjes,
Antonella
Goeiemiddag, ik ben inderdaad eindelijk opnieuw bereikbaar. Bedankt voor de interventie.
Reputatie 7
Badge +3
Graag gedaan Steven en mijn oprechte excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Antonella

Beste,

ik heb hetzelfde probleem na het halen van een nieuwe simkaart..

Reputatie 7
Badge +4

Dag isabellewaterplas,

Kan je via uw profiel het gsm-nummer invullen alsook het nieuwe simkaartnummer dat je gekregen hebt?
Dan kijken we alles voor je na.

Mvg, Koen

Reputatie 6
Badge +2

@isabellewaterplas 

Momenteel zie ik een nummer …..118 actief staan met gevoerde gesprekken e.d. 

Dus probleem is opgelost ? 

groeten,

Tina

@tina.b  ja opgelost door naar de klantendienst te bellen. Bedankt

Reageer