Vraag
Dienstverlening Proximus
Beste,
al de hele week bel ik noodgedwongen jullie diensten op te bellen met de melding dat mijn 3 GSM nummers niet werken. (6/7 oproepen per dag!)
Elke keer krijg ik een nieuw verhaal/uitleg te horen en geen keer ben ik vooruit geholpen.
Als klant voel ik mij in de steek gelaten. Het enige wat je te horen krijgt is dat er een case aangemaakt is (nummer 355 415 95) en dat men niet kan zeggen wanneer dit opgelost raakt.
Dienstverlening beneden alle peil.
Graag DRINGEND de nodige hulp!
al de hele week bel ik noodgedwongen jullie diensten op te bellen met de melding dat mijn 3 GSM nummers niet werken. (6/7 oproepen per dag!)
Elke keer krijg ik een nieuw verhaal/uitleg te horen en geen keer ben ik vooruit geholpen.
Als klant voel ik mij in de steek gelaten. Het enige wat je te horen krijgt is dat er een case aangemaakt is (nummer 355 415 95) en dat men niet kan zeggen wanneer dit opgelost raakt.
Dienstverlening beneden alle peil.
Graag DRINGEND de nodige hulp!
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.