Vraag

Detailfactuur: Gebelde nummers en smst

  • 16 August 2020
  • 17 reacties
  • 1855 Bekeken

Hallo,

Ik heb nu een geruime tijd topics gelezen, op google gezocht en meer en geprobeerd via de app, de website en in het zoomit factuur, maar ik lijk dezer dagen geen enkele manier nog te hebben om de gebelde nummers en naar waar sms werd gestuurd te raadplegen.

Ik kocht in een proximus shop de nieuwe A21S van samsung en heb de historiek niet meer van nummers die niet in contacts staan opgeslagen. Ik heb er 2 dringend nodig m.b.t. het werk.

Probeerde ook via 0800 22 800 me te informeren maar bij de gekozen opties wordt er gewoon ingehaakt na keuze…

 

In de app krijg ik wel 45 pagina's van de voorbije maand, maar daar staat enkel 'proximus pack L' bij elke verrichting en geen details, en nergens aan te klikken voor specifieker te zijn.

 

 


17 reacties

Een probleem dat hier dikwijls aangeklaagd wordt op het forum, maar de proximus medewerkers zelf komen pas morgen terug langs hier.

Waarschijnlijk lukt het ook niet als je ipv van de app versie de webversie gebruikt via http://myproximus.be 

proximus medewerkers kunnen deze details bezorgen.

Klopt, website ook niet. Je kan er zelfs niet op met sommige browsers omdat je een waarschuwing krijgt dat sommige zaken verouderd en onveilig zijn op hun site. Tussen dat en de telefoon neersmijten in keuzemenu, waanzinnig pro.

En ik heb dan nog de nummers nodig wegens in quarantaine en coronatest moeten doen

Reputatie 7
Badge +4

In principe kunnen Proximus-medewerkers van goede wil u desgevallend een “factuur op vraag” met detail factuur opmaken (met de detailinfo sinds de laatste normalel factuur)

detailinfo = gebeld naar nr x wanneer en hoelang & sms naar nr y wanneer 

@Bart_082 morgen komen de prox medewerkers terug langs om je hierbij verder te helpen.

louter als bijkomende info → https://nl.forum.proximus.be/vaste-lijn-45/oproepnummers-terugvinden-51083?postid=660634#post660634

Reputatie 7
Badge +3

@Bart_082 

ik zie dat één dezer de gewone factuur ook opgemaakt zal worden , deze kan je via myproximus in detail bekijken qua verbruik (soort excelfile downloaden)

je vraag gaat over nummers gebeld vanuit je gsm abo veronderstel ik ?

groeten,

Tina

 

Hallo,

Een vraagje,waarom kan ik niet alle details zien op mijn online factuur zoals de gebelde nummer?en kan ik die wel ontvangen met alle gebelde nummer of is dat niet mogelijk van de laaste maand?

Gr

Reputatie 7
Badge +3

@Miri Via MyProximus kan je de details van het gefactureerd verbruik raadplegen. Meer info hierover vind je via:

Je verbruik nakijken | Proximus

Details van je factuur en van je verbruik | Proximus

Je verbruik van de lopende maand | Proximus

Groetjes,
Antonella

Ik kan het nummer niet zien waar ik naar gebeld heb,alleen de tijden kan ik zien.maar ik wil ook de gebelde nummer zien.waar kan ik die vinden?

Reputatie 7
Badge +3

@Miri Je surft naar Facturen | Proximus en dan zie je een overzicht van de facturen zoals in dit screenshot. Je klikt op de 3 bolletjes onder mekaar in de cirkel rechtsboven aan elke factuur, Je klikt op ‘Bekijk details’. Dan kom je in een scherm terecht waar je aan de linkerkant op de knop ‘Verbruik’ kunt klikken. Groetjes, Antonella

 

Beste,

 

Ik kan alle details zien behalve naar welke nummer Ik gebeld heb.en dat is wat ik dus wil zien.

Reputatie 7
Badge +3

Beste,

 

Ik kan alle details zien behalve naar welke nummer Ik gebeld heb.en dat is wat ik dus wil zien.

@Miri De betaler van de factuur krijgt de gespreksdetails ( nummers ) niet te zien. Als u het wenst, kunt u ze echter zichtbaar maken door met de gsm in kwestie gratis ‘TONEN’ te sms’en naar 8787.

Beste,

 

Heb ik ook gedaan,

 

Ps het is uiteindelijk gelukt alleen zie ik niet alle nummers hoe komt?

Reputatie 7
Badge +3

@Miri Indien dit gelukt is na TONEN te sms’en naar 8787:

  • Proximus stuurt onmiddellijk een bevestigings-sms met de volgende tekst: Proximus-info : Beste klant, uw aanvraag werd geregistreerd
  • Binnen 24 uur stuurt Proximus een tweede sms: Proximus-info : Beste klant, zoals gevraagd, is het gedetailleerde overzicht van de gesprekken voor dit gsm-nummer voortaan verborgen/vrijgegeven.

Mogelijk is de aanvraag nog niet volledig verwerkt.

Ook kan je steeds proberen cookies en surfgeschiedenis te verwijderen en dan opnieuw te proberen.

Groetjes,
Antonella

@AntonellaD in uw tweede punt beschrijf je het geval indien je de nummers wilt “verbergen”, een klein copy/paste foutje waarschijnlijk  ;-)

 

Reputatie 7
Badge +3

Dank je wel @Martin, ik heb het aangepast. 😁 Groetjes, Antonella 

Beste,

Moet je dat bericht TONEN elke maand opnieuw sturen of alleen 1x genoeg?

Reputatie 7
Badge +3

@Miri  1x is genoeg. Groetjes, Antonella

Reageer