De moderatoren komen hier pas morgen terug langs. Zij zullen jouw gegevens nodig hebben. Zorg er dus voor dat je forumprofiel is aangevuld door zoveel mogelijk gegevens in te vullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent!)
De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel Proximus medewerkers bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je ook nog bijkomende nuttige informatie vermelden.. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
@luca Nee, er is helaas geen sim opgestuurd. Is het op het nummer onder je profiel dat ik een swap sim moet uitvoeren?
Hallo Luc,
Jawel op dat nummer, eindigt op ...0807
Alvast bedankt.
Groeten
@luca
er is een nieuwe simkaart aangevraagd en ze wordt per post geleverd.
mvg
Tina
Hallo,
maandag 27/01 toch een nieuwe sim kaart in mijn postbus gekregen. Deze in gsm gebracht en alles oke.
Op 29/01 kreeg ik plots een sms van proximus dat mijn kaart geactiveerd was. Enkele minuten later geen verbinding meer met het netwerk.
Ik veronderstel dat er toch een sim kaart werd opgestuurd bij de eerste melding en dat die nu gedeactiveerd werd.
Echter heb ik de tweede opgestuurde sim kaart die waarschijnlijk geactiveerd werd op 31/01 nog steeds niet ontvangen.
Zit nu weer zonder verbinding.
Moet ik wachten en hopen dat ik de tweede kaart in de postbus krijg of kan de eesrte kaart terug actief gezet worden.
Nummer 1ste sim kaart: 66010281
Groeten Luc.
@luca
er is een nieuwe simkaart aangevraagd en ze wordt per post geleverd.
mvg
Tina
Hallo,
maandag 27/01 toch een nieuwe sim kaart in mijn postbus gekregen. Deze in gsm gebracht en alles oke.
Op 29/01 kreeg ik plots een sms van proximus dat mijn kaart geactiveerd was. Enkele minuten later geen verbinding meer met het netwerk.
Ik veronderstel dat er toch een sim kaart werd opgestuurd bij de eerste melding en dat die nu gedeactiveerd werd.
Echter heb ik de tweede opgestuurde sim kaart die waarschijnlijk geactiveerd werd op 31/01 nog steeds niet ontvangen.
Zit nu weer zonder verbinding.
Moet ik wachten en hopen dat ik de tweede kaart in de postbus krijg of kan de eerste kaart terug actief gezet worden?
Nummer 1ste sim kaart: 66010281
Groeten Luc.
@luca
is de 2de kaart nog niet aangekomen?
eerst zeker zijn voor we weer gaan wijzigen…
mvg,
Tina