Skip to main content
Beantwoord

Defecte sim kaart

• 26 januari 2025
  • 8 reacties
  • 104 Bekeken

• Apprentice
  • 4 reacties

Hallo,

Vorige dinsdag contact gehad met jullie telefonische dienst ivm mijn defecte sim kaart. Omdat de dichtbijzijnde winkel niet kortbij in mijn buurt is en ik er deze week niet kon geraken was mijn vraag om een nieuwe sim kaart per post op te sturen.

Na enkele gegevens te hebben doorgegeven zou mijn nieuwe kaart binnen enkele dagen toekomen.

Om af te ronden werd mij nog gevraagd of ik geintresseerd was in gratis aansluiting voor fiber. Tijdens dat hij mij aan het overtuigen was werd plots de lijn onderbroken.

Enige tijd later kreeg ik de mail ter bevestiging van de fiber aansluiting??

Een mail dat de nieuwe simkaart werd toegestuurd heb ik niet ontvangen.

Kunnen jullie nakijken wat er nu loopt voor mij aub.

Groeten Luc

Beste antwoord door tina.b

@luca 

er is een nieuwe simkaart aangevraagd en ze wordt per post geleverd.

mvg

Tina

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

8 reacties

Mutlie
  • 1869 reacties
  • 26 januari 2025

De moderatoren komen hier pas morgen terug langs. Zij zullen jouw gegevens nodig hebben. Zorg er dus voor dat je forumprofiel is aangevuld door zoveel mogelijk gegevens in te vullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent!)
De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel Proximus medewerkers bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je ook nog bijkomende nuttige informatie vermelden.. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 27 januari 2025

@luca  Nee, er is helaas geen sim opgestuurd. Is het op het nummer onder je profiel dat ik een swap sim moet uitvoeren?

• Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 27 januari 2025

Hallo Luc,

Jawel op dat nummer, eindigt op ...0807

Alvast bedankt.

Groeten 

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3175 reacties
  • Antwoord
  • 27 januari 2025

@luca 

mvg

Tina

• Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 31 januari 2025

Hallo,

maandag 27/01 toch een nieuwe sim kaart in mijn postbus gekregen. Deze in gsm gebracht en alles oke.

Op 29/01 kreeg ik plots een sms van proximus dat mijn kaart geactiveerd was. Enkele minuten later geen verbinding meer met het netwerk.

Ik veronderstel dat er toch een sim kaart werd opgestuurd bij de eerste melding en dat die nu gedeactiveerd werd.

Echter heb ik de tweede opgestuurde sim kaart die waarschijnlijk geactiveerd werd op 31/01 nog steeds niet ontvangen.

Zit nu weer zonder verbinding.

Moet ik  wachten en hopen dat ik de tweede kaart in de postbus krijg of kan de eesrte kaart terug actief gezet worden.

Nummer 1ste sim kaart: 66010281

Groeten Luc.

• Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 3 februari 2025
tina.b schreef:

@luca 

mvg

Tina

Hallo,

maandag 27/01 toch een nieuwe sim kaart in mijn postbus gekregen. Deze in gsm gebracht en alles oke.

Op 29/01 kreeg ik plots een sms van proximus dat mijn kaart geactiveerd was. Enkele minuten later geen verbinding meer met het netwerk.

Ik veronderstel dat er toch een sim kaart werd opgestuurd bij de eerste melding en dat die nu gedeactiveerd werd.

Echter heb ik de tweede opgestuurde sim kaart die waarschijnlijk geactiveerd werd op 31/01 nog steeds niet ontvangen.

Zit nu weer zonder verbinding.

Moet ik  wachten en hopen dat ik de tweede kaart in de postbus krijg of kan de eerste kaart terug actief gezet worden?

Nummer 1ste sim kaart: 66010281

Groeten Luc.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3175 reacties
  • 4 februari 2025

@luca 

is de 2de kaart nog niet aangekomen?

eerst zeker zijn voor we weer gaan wijzigen…

mvg,

Tina

• Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 4 februari 2025

Vandaag in de bus. 👍

Groeten