Vraag

Brief automatische verandering van pack naar Flex



Toon eerste bericht

118 reacties

Reputatie 2
Badge

Wifi booster is voor mij toch maar binnen een maand beschikbaar.  Dus we hebben nog even tijd

Reputatie 7
Badge +4

@Martin ik kan u geen ongelijk geven …. blijkbaar loopt er één en ander fout met de verwijzing en dient Proximus IT dit op te lossen 

 

Misschien zit er voor de auteur dus voorlopig niets anders op dan te wachten op de reactie van een Proximus medewerker op dit publieke forum (vanaf maandag)

 

 

@µ aanvragen = www.proximus.be/booster 

ik zie op deze link niet direct een manier om die aan te vragen?

@Roland_012 of via UPS dacht ik ook, (de laatste tijd zie ik hier weer meer UPS verschijnen dan Bpost) maar de proximus forummedewerkers gaan de details daarvan wel geven als ze hier terug langskomen 

Reputatie 7
Badge +4

aanvragen = www.proximus.be/booster 

&

levering via Bpost normalerwijze

Reputatie 2
Badge

Ok bedankt.  Ga zeker gebruik maken van de wifi booster.

Enkel nog eens checken hoe te verkrijgen, zeker nu met corona.

 

Reputatie 7
Badge +4

Neen dit is geen fake news en is van toepassing vanaf volgende maand tenzij u dir niet wenst en uw contract met Proximus stopzet

→ Flex à rato van 70,99 euro/maand = Flex family Essentials (zonder mobiel)

https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

 

 

Reputatie 2
Badge

Inderdaad wordt flex maar mijn pack heeft nog steeds de naam "comfort pack" niet wat er op het schrijven van PX staat.  Hoop dat het geen fake news is.

 

@Roland_012 inderdaad als booster inbegrepen is in je pack dan wil dit zeggen dat deze in de packprijszelf vervat zit.

Ik dacht dat het alleen “Flex S” is waar geen gratis booster inbegrepen zit en waar je dan wel huur voor moet betalen indien je in flax S er ene zou willen..

Reputatie 7
Badge +4

Er zijn geen Proximus medewerkers aanwezig op dit publieke forum tijdens weekends en op feestdagen

 

Ik vermoed dat u bedoelt dat uw abo omgeschakeld wordt naar een Flex-pakket (internet+TV+telefoon)

Flex-pakketten met telefoon bevatten een gratis booster bv. Family Essentials = er wordt geen supplementaire kost buiten het betrokken abonnement aangerekend 

https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

Reputatie 2
Badge

Ik heb verleden vrijdag een brief van proximus in de bus gekregen dat mijn comfort pack verandert naar een “internet everywhere + tv + tel”.

Dit gaat me een halve euro meer kosten.

Echter er wordt vermeld dat een wifi booster gratis beschikbaar is in dit pack maar op aanvraag.
Betekent dit dat er eveneens geen maandelijkse huur dient betaald te worden ?

 

Mvg
Roland

 

Reputatie 2
Badge

Geachten,

Allen bedankt voor jullie respons.
In de mij aangeboden mogelijke tarieven in jullie link (zonder mobiel), vind ik geen enkel item die overeenstemt met het voorgestelde pack FLEX aan  73.49 €  - behalve Family Essentials die in de buurt komt met  70.99 €.

IK zie wel welk abonnement ze me zullen toepassen.

Ik doe inmiddels verder met mijn “Prepaid card” voor mijn mobiel.

In elk geval is de nieuwsbrief niet duidelijk, moet men tenminste 3 à 4 maal lezen om de nieuwigheden te begrijpen, en dan nog.

Gegroet.
Roland Moens.

Reputatie 7
Badge +3

@RMO Via de link kan u de verschillende Flex packs zien met en zonder mobile en met gratis Wi -Fi Booster en zonder.   https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html     Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +4

Proximus medewerkers zullen normalerwijze pas morgen terug aanwezig zijn op dit publieke forum

 

Ik begrijp uit bovenstaande dat Proximus uw huidig pakket “internet everywhere + TV+ telefonie” uit dienst neemt (= niet langer commerciliseerd) en u naar een Flex pack “internet+TV+telefonie”  overschakeld waarbij u de wettelijk voorziene keuze gelaten wordt om uw contract met Proximus binnen een termijn van 1 maand op te zeggen (en eventueel over te stappen naar een andere operator)

Concreet is er in dit Flex pakket een gratis booster voorzien maar dient u contact op te nemen via www.proximus.be/booster om hem te bekomen

Er is het betrokken Flex pakket geen mibiel abo voorzien (maar u kunt dit desgevallend laten aanpassen naar Flex met mobiel (met meerkost)

Het is mij niet direct duidelijk welk Flex pakket u aangeboden wordt: Flex Family Essentials = 70,99 euro/maand ↔ 73,49 euro/maand → verschil +2,5 euro/maand één of andere optie vaste lijn of toch onterecht de huurkosten van een booster?

 

bv.

Flex Family essentials zonder mobiel = 70,99 euro/maand

vergelijkbaar

Flex De All-in met mobiel (1 abo met 5GB data inbegrepen) = 95,99 euro/maand

maar met ook 1TV optie zoals movies & series

 

Reputatie 2
Badge

Beste HeidiE,

Zie de ontvangen nieuwsbrief betreffende ons nieuwe pack FLEX, met zijn nieuwigheden:

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Opdat @HeidiE u verder zou kunnen helpen dient u bv. uw klantnr te vermelden in uw forum login profiel (enkel zichtbaar voor Proximus)

Bovenstaande aanpassing lijkt mij vreemd indien u niets gevraagd hebt 

een gratis WiFi booster is er enkel in een pack GFlex met vaste lijn 

in een pack Flex met mobiel is een GSM-abo met 5 GB data inbegrepen (geen supplement)

https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

bv. Flex met mobiel - De all-in

 

 

Reputatie 2
Badge

Beste HeidiE,

Ik weet niet waarover u het hebt, qua “aanpassingen” - dat was toch niet mijn vraag.

Ik vraag enkel antwoord op mijn 3 vragen, dat is alles !!

Mijn klantnummer mag ik waarschijnlijk niet doorgeven via deze weg, doch deze is te zien in 

mijn klantenprofiel in “My Proximus”.
Doch ik zie nergens “opmerkingen’ in mijn klantenprofiel.

Graag een seintje nopens mijn vragen m.b.t. mijn nieuw pack = FLEX !!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @RMO ik kan deze aanpassing niet terugvinden in ons systeem, het gaat toch om het klantnummer wat ingevuld staat op je klantprofiel hier? Groetjes, Heidi

Reageer