Beantwoord

bpost heeft mijn telefoon/pakje kwijteraakt tijdens transport van proximus>bpost

  • 3 November 2023
  • 30 reacties
  • 487 Bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

Ik heb een telefoon besteld met een mobiel abonnement, Die werd verstuurd door proximus naar bpost. De track and trace heb ik gekregen en stond 2 dagen dat bpost het aan het verwerken was, op de 3e dag kreeg ik een mail van bpost dat de inhoud van mijn pakje leeg was en dat ik de afzender moest bellen (proximus) dat heb ik gedaan.

Ik zou teruggebeld worden en dat duurt langer dan verwacht. Kunnen jullie nu uitzoeken hoe het zit met dit? en de bestelde gsm zijn imei blokkeren. Zodat niemand het kan gebruiken.

ik zit zonder gsm en weet niet precies wat ik kan doen? mijn klantnummer is 29469477. 

icon

Beste antwoord door M_016 3 November 2023, 15:19

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 1

Dankuwel @Pat52 

Ter bijkomende info : pakket niet ontvangen | Proximus Forum =

Vraag=

@Heidi,
mss interessant om weten is dit het formulier van bij Bpost dat je gaat opsturen

→ Bewijs_van_niet-ontvangst.docx

Antwoord=

Dag @Martin dat formulier kan inderdaad ook gebruikt worden, bij het onze is de afzender natuurlijk al gekend. ;) Het is vooral belangrijk dat de juiste barcode/referentienummer vermeld staat, voor verder nazicht door bpost. 

 

Best dus gewoon het antwoord van PX forum moderator afwachten.

Reputatie 7
Badge +3

@Hasanhilmi

Kan jij dan het document wel downloaden met de bovenstaand link van PAT52 ?

Dat is wat ik te zien krijg.

 

 

@Martin 

 

Hier nog 2 andere links waar je het document verklaring van niet ontvangst van Proximus kan downloaden

VERKLARING_VAN_NIET_ONTVANGST (1).docx (live.com)  

VERKLARING_VAN_N... (insided.com)

Deze links lukken nu wel, bedankt.

Reputatie 1

Dankjewel voor alles wat u doet @M_016 

Reputatie 7
Badge +3

@Hasanhilmi  Zie prive bericht. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 kunt u mij nog een keer de brief van niet ontvangst sturen? ik heb de andere die je kan downloaden van bpost site. dankuwel alvast

@Hasanhilmi

je kan het hier downloaden   
                                   ⬇
VERKLARING_VAN_NIET_ONTVANGST (1).docx (live.com)

je kan het hier downloaden   

                                   ⬇

VERKLARING_VAN_NIET_ONTVANGST (1).docx (live.com)

Bij  Van de zending van Bpack met referentie : 323200075447278765001037 noteren als barcode van de verzending. Zoals HeidiE reeds melde .

Dag @Hasanhilmi gelieve op het formulier 323200075447278765001037 te noteren als barcode van de verzending. Groetjes, Heidi

 

In afwachting dit ter info:

Als je geen bevredigend antwoord krijgt van de afzender Proximus of Bpost, kun je een beroep doen op de ombudsdienst voor de postsector. Ombudsdienst voor de Postsector | Ombudsman
Dit is een onafhankelijke instantie die bemiddelt tussen klanten en postbedrijven. 
Je kunt je klacht online indienen via het formulier of per post sturen naar:
​Ombudsdienst voor de postsector Koning Albert II-laan 8 bus 4 1000 Brussel

@Hasanhilmi

Kan jij dan het document wel downloaden met de bovenstaand link van PAT52 ?

Dat is wat ik te zien krijg.

 

Reputatie 7
Badge +4

Ter info in afwachting van een reactie door een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum 

= Proximus dient u een document van niet ontvangst te sturen (via e-mail bv.) dat u dient in te vullen en regelt vervolgens na ontvangst ervan als afzender zelf het probleem met Bpost

IK vrees evenwel dat de procedure enige tijd in beslag zal nemen zodat u mogelijk enkele weken zult moeten wachten op een nieuwe GSM of op de terugbetaling ervan

 

Cfr bv.

Pakket status geleverd, niets ontvangen | Proximus Forum

Het is inderdaad zo dat onze interne dienst het document van verklaring niet ontvangst  moet hebben.Dan regelen zij dit verder met B-post.

Reputatie 1

Ter info in afwachting van een reactie door een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum 

= Proximus dient u een document van niet ontvangst te sturen (via e-mail bv.) dat u dient in te vullen en regelt vervolgens na ontvangst ervan als afzender zelf het probleem met Bpost

IK vrees evenwel dat de procedure enige tijd in beslag zal nemen zodat u mogelijk enkele weken zult moeten wachten op een nieuwe GSM of op de terugbetaling ervan

 

Cfr bv.

Pakket status geleverd, niets ontvangen | Proximus Forum

Het is inderdaad zo dat onze interne dienst het document van verklaring niet ontvangst  moet hebben.Dan regelen zij dit verder met B-post.

  ik heb de gsm niet ontvangen. het is ´´kwijtgeraakt´´ tijdens transport van proximus naar bpost. 

Reputatie 1

Ja het is gelukt gedownload en afgedrukt ingevuld en verstuurd naar dhr. Luc @Martin 

Reputatie 1

klein update,

 

ik heb ondertussen een mail van Dhr. luc dat ik een nieuwe zending krijg wanneer de iphone 14pro weer in stock is. Hoelang dat zal duren weet ik nog niet zal updates geven, ik wil graag iedereen bedanken die een handje heeft bijgedragen. dankuwel allemaal !

 

Reputatie 7
Badge +3

@Hasanhilmi  Ik heb dossier aangemaakt voor de logistieke dienst 53470679. Ik laat je nog info

Reputatie 7
Badge +4

@HeidiE 

Kan @Hasanhilmi a.u.b. een antwoord bekomen op zijn vraag “naar welk Proximus e-mail adres” kan het betrokken ingevulde document “verklaring van niet-ontvangst” overgemaakt worden?

 

@Hasanhilmi 

Indien een reactie van een Proximus moderator op dit publieke forum nog enige tijd (enkele dagen) op zich zou laten wachten, lijkt het mij opportuun het per aangetekende zending over te maken aan

Proximus - Residentiële klantendienst 

Koning Albert II laan 27

1030 Schaarbeek

Reputatie 7
Badge +3

@Hasanhilmi  Ik heb navraag gedaan en laat je straks info.

Reputatie 1

Goeiemiddag,

@Luc.M ik heb u een mail gestuurd kunt u die bekijken? Dankuwel

Reputatie 1

@Pat52 kunt u mij nog een keer de brief van niet ontvangst sturen? ik heb de andere die je kan downloaden van bpost site. dankuwel alvast

Reputatie 1

@Luc.M heeft u nog iets kunnen horen?

Reputatie 1

Zou ik nog een update kunnen krijgen?

Reputatie 7
Badge +3

@Hasanhilmi  Dag, ik heb volgend antwoord gekregen;

Beste,

De nieuwe stock is voorzien rond 29/12.

Reputatie 1

Dat is oke dankuwel 👍

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Hasanhilmi gelieve op het formulier 323200075447278765001037 te noteren als barcode van de verzending. Groetjes, Heidi

Reputatie 1

Goeiemiddag @HeidiE  welk formulier is dat? 

Reputatie 1

Het is al duidelijk. Ik zal de bpost formulier invullen

Reageer