bpost heeft mijn telefoon/pakje kwijteraakt tijdens transport van proximus>bpost
Goedemiddag,
Ik heb een telefoon besteld met een mobiel abonnement, Die werd verstuurd door proximus naar bpost. De track and trace heb ik gekregen en stond 2 dagen dat bpost het aan het verwerken was, op de 3e dag kreeg ik een mail van bpost dat de inhoud van mijn pakje leeg was en dat ik de afzender moest bellen (proximus) dat heb ik gedaan.
Ik zou teruggebeld worden en dat duurt langer dan verwacht. Kunnen jullie nu uitzoeken hoe het zit met dit? en de bestelde gsm zijn imei blokkeren. Zodat niemand het kan gebruiken.
ik zit zonder gsm en weet niet precies wat ik kan doen? mijn klantnummer is 29469477.
Dag @Martin dat formulier kan inderdaad ook gebruikt worden, bij het onze is de afzender natuurlijk al gekend. Het is vooral belangrijk dat de juiste barcode/referentienummer vermeld staat, voor verder nazicht door bpost.
Best dus gewoon het antwoord van PX forum moderator afwachten.
Deze links lukken nu wel, bedankt.
@Hasanhilmi
Kan jij dan het document wel downloaden met de bovenstaand link van PAT52 ?
Dat is wat ik te zien krijg.
@Martin
Hier nog 2 andere links waar je het document verklaring van niet ontvangst van Proximus kan downloaden
Ter info in afwachting van een reactie door een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum
= Proximus dient u een document van niet ontvangst te sturen (via e-mail bv.) dat u dient in te vullen en regelt vervolgens na ontvangst ervan als afzender zelf het probleem met Bpost
IK vrees evenwel dat de procedure enige tijd in beslag zal nemen zodat u mogelijk enkele weken zult moeten wachten op een nieuwe GSM of op de terugbetaling ervan
Het is inderdaad zo dat onze interne dienst het document van verklaring niet ontvangst moet hebben.Dan regelen zij dit verder met B-post.
@Hasanhilmi Ik heb navraag gedaan en laat je straks info.
klein update,
ik heb ondertussen een mail van Dhr. luc dat ik een nieuwe zending krijg wanneer de iphone 14pro weer in stock is. Hoelang dat zal duren weet ik nog niet zal updates geven, ik wil graag iedereen bedanken die een handje heeft bijgedragen. dankuwel allemaal !
Ja het is gelukt gedownload en afgedrukt ingevuld en verstuurd naar dhr. Luc @Martin
@Hasanhilmi
Kan jij dan het document wel downloaden met de bovenstaand link van PAT52 ?
Dat is wat ik te zien krijg.
@Pat52 kunt u mij nog een keer de brief van niet ontvangst sturen? ik heb de andere die je kan downloaden van bpost site. dankuwel alvast
Bij Van de zending van Bpack met referentie : 323200075447278765001037 noteren als barcode van de verzending. Zoals HeidiE reeds melde .
Dag @Hasanhilmi gelieve op het formulier 323200075447278765001037 te noteren als barcode van de verzending. Groetjes, Heidi
@Hasanhilmi Zie prive bericht. Groetjes Luc
@HeidiE
Kan @Hasanhilmi a.u.b. een antwoord bekomen op zijn vraag “naar welk Proximus e-mail adres” kan het betrokken ingevulde document “verklaring van niet-ontvangst” overgemaakt worden?
@Hasanhilmi
Indien een reactie van een Proximus moderator op dit publieke forum nog enige tijd (enkele dagen) op zich zou laten wachten, lijkt het mij opportuun het per aangetekende zending over te maken aan
Proximus - Residentiële klantendienst
Koning Albert II laan 27
1030 Schaarbeek
In afwachting dit ter info:
Als je geen bevredigend antwoord krijgt van de afzender Proximus of Bpost, kun je een beroep doen op de ombudsdienst voor de postsector. Ombudsdienst voor de Postsector | Ombudsman Dit is een onafhankelijke instantie die bemiddelt tussen klanten en postbedrijven. Je kunt je klacht online indienen via het formulier of per post sturen naar: Ombudsdienst voor de postsector Koning Albert II-laan 8 bus 4 1000 Brussel
Ter info in afwachting van een reactie door een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum
= Proximus dient u een document van niet ontvangst te sturen (via e-mail bv.) dat u dient in te vullen en regelt vervolgens na ontvangst ervan als afzender zelf het probleem met Bpost
IK vrees evenwel dat de procedure enige tijd in beslag zal nemen zodat u mogelijk enkele weken zult moeten wachten op een nieuwe GSM of op de terugbetaling ervan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.