Beantwoord

bpost heeft mijn telefoon/pakje kwijteraakt tijdens transport van proximus>bpost

  • 3 November 2023
  • 30 reacties
  • 488 Bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

Ik heb een telefoon besteld met een mobiel abonnement, Die werd verstuurd door proximus naar bpost. De track and trace heb ik gekregen en stond 2 dagen dat bpost het aan het verwerken was, op de 3e dag kreeg ik een mail van bpost dat de inhoud van mijn pakje leeg was en dat ik de afzender moest bellen (proximus) dat heb ik gedaan.

Ik zou teruggebeld worden en dat duurt langer dan verwacht. Kunnen jullie nu uitzoeken hoe het zit met dit? en de bestelde gsm zijn imei blokkeren. Zodat niemand het kan gebruiken.

ik zit zonder gsm en weet niet precies wat ik kan doen? mijn klantnummer is 29469477. 

icon

Beste antwoord door M_016 3 November 2023, 15:19

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 1

Goeiemiddag,

@Luc.M ik heb u een mail gestuurd kunt u die bekijken? Dankuwel

Reputatie 1

Dat is oke dankuwel 👍

Reputatie 7
Badge +3

@Hasanhilmi  Dag, ik heb volgend antwoord gekregen;

Beste,

De nieuwe stock is voorzien rond 29/12.

Reputatie 1

Zou ik nog een update kunnen krijgen?

Reputatie 1

@Luc.M heeft u nog iets kunnen horen?

Reputatie 7
Badge +3

@Hasanhilmi  Ik heb navraag gedaan en laat je straks info.

Reputatie 1

klein update,

 

ik heb ondertussen een mail van Dhr. luc dat ik een nieuwe zending krijg wanneer de iphone 14pro weer in stock is. Hoelang dat zal duren weet ik nog niet zal updates geven, ik wil graag iedereen bedanken die een handje heeft bijgedragen. dankuwel allemaal !

 

Deze links lukken nu wel, bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

@Hasanhilmi

Kan jij dan het document wel downloaden met de bovenstaand link van PAT52 ?

Dat is wat ik te zien krijg.

 

 

@Martin 

 

Hier nog 2 andere links waar je het document verklaring van niet ontvangst van Proximus kan downloaden

VERKLARING_VAN_NIET_ONTVANGST (1).docx (live.com)  

VERKLARING_VAN_N... (insided.com)

Reputatie 1

Ja het is gelukt gedownload en afgedrukt ingevuld en verstuurd naar dhr. Luc @Martin 

@Hasanhilmi

Kan jij dan het document wel downloaden met de bovenstaand link van PAT52 ?

Dat is wat ik te zien krijg.

 

Reputatie 1

Dankuwel @Pat52 

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 kunt u mij nog een keer de brief van niet ontvangst sturen? ik heb de andere die je kan downloaden van bpost site. dankuwel alvast

@Hasanhilmi

je kan het hier downloaden   
                                   ⬇
VERKLARING_VAN_NIET_ONTVANGST (1).docx (live.com)

je kan het hier downloaden   

                                   ⬇

VERKLARING_VAN_NIET_ONTVANGST (1).docx (live.com)

Bij  Van de zending van Bpack met referentie : 323200075447278765001037 noteren als barcode van de verzending. Zoals HeidiE reeds melde .

Dag @Hasanhilmi gelieve op het formulier 323200075447278765001037 te noteren als barcode van de verzending. Groetjes, Heidi

 

Reputatie 1

@Pat52 kunt u mij nog een keer de brief van niet ontvangst sturen? ik heb de andere die je kan downloaden van bpost site. dankuwel alvast

Reputatie 7
Badge +3

@Hasanhilmi  Zie prive bericht. Groetjes Luc

Reputatie 1

Dankjewel voor alles wat u doet @M_016 

Reputatie 7
Badge +4

@HeidiE 

Kan @Hasanhilmi a.u.b. een antwoord bekomen op zijn vraag “naar welk Proximus e-mail adres” kan het betrokken ingevulde document “verklaring van niet-ontvangst” overgemaakt worden?

 

@Hasanhilmi 

Indien een reactie van een Proximus moderator op dit publieke forum nog enige tijd (enkele dagen) op zich zou laten wachten, lijkt het mij opportuun het per aangetekende zending over te maken aan

Proximus - Residentiële klantendienst 

Koning Albert II laan 27

1030 Schaarbeek

Reputatie 1

Goedeavond,
 

Nog niets van documenten of privé berichten ontvangen ik zit zonder gsm dus kan meestal

pas na mijn shift reageren op mijn laptop. Heel vervelend.

Reputatie 7
Badge +3

Waar kan ik dit naar opsturen? Ik heb ongeveer dezelfde formulier al ingevuld. Staat bij martin onder deze topic 

@Hasanhilmi  Een Proximus medewerker zal je via een (Privé bericht dat je hier vind Mijn privéberichten ) laten weten naar welk email adres je het document mag doormailen.

Beter dit formulier opsturen dat je van PX toegestuurd gekregen hebt om de volgende reden

Dat formulier van BPOST kan inderdaad ook gebruikt worden, bij het onze van PX is de afzender natuurlijk al gekend.  Het is vooral belangrijk dat de juiste barcode/referentienummer vermeld staat, voor verder nazicht door bpost. PX medewerker kan het in je → ForumProfiel onder het tekstveld “ticket” vermelden naar waar je dit moet versturen.

Reputatie 1

Waar kan ik dit naar opsturen? Ik heb ongeveer dezelfde formulier al ingevuld. Staat bij martin onder deze topic 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Hasanhilmi gelieve op het formulier 323200075447278765001037 te noteren als barcode van de verzending. Groetjes, Heidi

 

@Hasanhilmi  @HeidiE  bedoelt dit document.

Goeiemiddag @HeidiE  welk formulier is dat? 

 

je kan het hier downloaden   

                                   ⬇

VERKLARING_VAN_NIET_ONTVANGST (1).docx (live.com)

 

Reputatie 1

Het is al duidelijk. Ik zal de bpost formulier invullen

Reputatie 1

Goeiemiddag @HeidiE  welk formulier is dat? 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Hasanhilmi gelieve op het formulier 323200075447278765001037 te noteren als barcode van de verzending. Groetjes, Heidi

Reageer