bpost heeft mijn telefoon/pakje kwijteraakt tijdens transport van proximus>bpost
Goedemiddag,
Ik heb een telefoon besteld met een mobiel abonnement, Die werd verstuurd door proximus naar bpost. De track and trace heb ik gekregen en stond 2 dagen dat bpost het aan het verwerken was, op de 3e dag kreeg ik een mail van bpost dat de inhoud van mijn pakje leeg was en dat ik de afzender moest bellen (proximus) dat heb ik gedaan.
Ik zou teruggebeld worden en dat duurt langer dan verwacht. Kunnen jullie nu uitzoeken hoe het zit met dit? en de bestelde gsm zijn imei blokkeren. Zodat niemand het kan gebruiken.
ik zit zonder gsm en weet niet precies wat ik kan doen? mijn klantnummer is 29469477.
Bladzijde 1 / 2
Goeiemiddag,
@Luc.M ik heb u een mail gestuurd kunt u die bekijken? Dankuwel
Dat is oke dankuwel
@Hasanhilmi Dag, ik heb volgend antwoord gekregen;
Beste,
De nieuwe stock is voorzien rond 29/12.
Zou ik nog een update kunnen krijgen?
@Luc.M heeft u nog iets kunnen horen?
@Hasanhilmi Ik heb navraag gedaan en laat je straks info.
klein update,
ik heb ondertussen een mail van Dhr. luc dat ik een nieuwe zending krijg wanneer de iphone 14pro weer in stock is. Hoelang dat zal duren weet ik nog niet zal updates geven, ik wil graag iedereen bedanken die een handje heeft bijgedragen. dankuwel allemaal !
Deze links lukken nu wel, bedankt.
@Hasanhilmi
Kan jij dan het document wel downloaden met de bovenstaand link van PAT52 ?
Dat is wat ik te zien krijg.
@Martin
Hier nog 2 andere links waar je het document verklaring van niet ontvangst van Proximus kan downloaden
Bij Van de zending van Bpack met referentie : 323200075447278765001037 noteren als barcode van de verzending. Zoals HeidiE reeds melde .
Dag @Hasanhilmi gelieve op het formulier 323200075447278765001037 te noteren als barcode van de verzending. Groetjes, Heidi
@Pat52 kunt u mij nog een keer de brief van niet ontvangst sturen? ik heb de andere die je kan downloaden van bpost site. dankuwel alvast
@Hasanhilmi Zie prive bericht. Groetjes Luc
Dankjewel voor alles wat u doet @M_016
@HeidiE
Kan @Hasanhilmi a.u.b. een antwoord bekomen op zijn vraag “naar welk Proximus e-mail adres” kan het betrokken ingevulde document “verklaring van niet-ontvangst” overgemaakt worden?
@Hasanhilmi
Indien een reactie van een Proximus moderator op dit publieke forum nog enige tijd (enkele dagen) op zich zou laten wachten, lijkt het mij opportuun het per aangetekende zending over te maken aan
Proximus - Residentiële klantendienst
Koning Albert II laan 27
1030 Schaarbeek
Goedeavond,
Nog niets van documenten of privé berichten ontvangen ik zit zonder gsm dus kan meestal
pas na mijn shift reageren op mijn laptop. Heel vervelend.
Waar kan ik dit naar opsturen? Ik heb ongeveer dezelfde formulier al ingevuld. Staat bij martin onder deze topic
@Hasanhilmi Een Proximus medewerker zal je via een (Privé bericht dat je hier vind Mijn privéberichten ) laten weten naar welk email adres je het document mag doormailen.
Beter dit formulier opsturen dat je van PX toegestuurd gekregen hebt om de volgende reden
Dat formulier van BPOST kan inderdaad ook gebruikt worden, bij het onze van PX is de afzender natuurlijk al gekend. Het is vooral belangrijk dat de juiste barcode/referentienummer vermeld staat, voor verder nazicht door bpost. PX medewerker kan het in je → ForumProfiel onder het tekstveld “ticket” vermelden naar waar je dit moet versturen.
Waar kan ik dit naar opsturen? Ik heb ongeveer dezelfde formulier al ingevuld. Staat bij martin onder deze topic
Dag @Hasanhilmi gelieve op het formulier 323200075447278765001037 te noteren als barcode van de verzending. Groetjes, Heidi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.